اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ساخت سریال ویژه کرونا کشور در گیلان

رئیس سازمان صداوسیمای کشور با اشاره به ساخت سریال در زمینه کرونا گفت: برای ساخت سریال ابر می‌بارد در زمینه انعکاس تلاش‌های مجاهدان عرصه سلامت و موضوع کرونا نیز برنامه‌ریزی کردیم که این کار هم به گیلان سپرده شد تا این سریال در ۱۸ قسمت در گیلان ساخته شود.

ساخت سریال ویژه کرونا کشور در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عبدالعلی علی عسکری امروز در مراسم افتتاحیه مراسم تجهیزسازی ساختمان جدید ولایت صداوسیمای مرکز گیلان در رشت با تبریک ایام دهه امامت و ولایت اظهار کرد: استان گیلان، استانی مهم و راهبردی در کشور است که ما توجه ویژه به این مرکز داریم. 

وی با اشاره به اینکه باید به بخش‌های زیرساختی توجه بیشتری داشته باشیم، گفت: گیلان پیش قراول توسعه‌های فنی بوده است و بخشی از توسعه‌ها هم از طریق شرکت‌های دانش بنیان صورت گرفته است. 

رئیس سازمان صداوسیمای کشور با بیان اینکه راه اندازی دو پروژه فرهنگی بزرگ در گیلان ستودنی است، افزود: گیلان همواره در این کارها مثال زدنی بوده است و به همین دلیل تصمیم گرفتیم که نحوه زندگی یک خانواده معمولی ایرانی را در گیلان در ۳۰۰ قسمت تولید کنیم.

علی عسکری با اشاره به اینکه ۶۵ قسمت فیلمنامه تهیه شده بیان کرد: امیدواریم فصل اول در ۶۵ قسمت و با قدرت در گیلان آغاز شود در سال‌های بعد هم سایر فصل‌ها ساخته شود. 

وی با بیان اینکه در کشور نیز سریال‌های بزرگی برای تولید داریم، تصریح کرد: سریال حضرت موسی (ع) و سریال سلمان پیشرفت‌های خوبی داشته است و تراز بخش سریال‌سازی در کشور بعد از پخش این سریال‌ها افزایش پیدا خواهد کرد. 

رئیس سازمان صداوسیمای کشور با اشاره به ساخت سریال در زمینه کرونا گفت: برای ساخت سریال در زمینه انعکاس تلاش‌های مجاهدان عرصه سلامت و موضوع کرونا نیز برنامه ریزی کردیم که این کار هم به گیلان سپرده شد تا این سریال در ۱۸ قسمت در گیلان ساخته شود. 

علی‌عسکری با بیان اینکه در ایام عید غدیر برنامه‌های شادی را برای مردم تدارک دیده‌ایم، افزود: تولید برنامه‌هایی جهت کمک‌رسانی به نیازمندان نیز ازجمله ویژه برنامه‌های ما در ایام عید غدیر است. 

وی با اشاره به اینکه کرونا، خشکسالی و تحریم مشکلات فراوانی را برای مردم ایجاد کرده است، بیان کرد: باید برای پیشرفت تولید در کشور تلاش کنیم و باید برنامه‌های اختصاصی زیادی برای تولیدکنندگان داشته باشیم و توجه به جهش خوداشتغالی اهمیت بالایی دارد. 

افتتاح استودیوهای رادیویی، تلویزیونی، واحد سیارHD صدا و سیمای مرکز گیلان

استاندار گیلان نیز با بیان اینکه رسانه ملی طی سال‌های اخیر در شرایط جنگ اقتصادی دشمنان علیه نظام اسلامی و همراهی امپراتوری‌های رسانه ای، توانسته به خوبی حافظ منافع ملت ایران باشد، اظهار کرد: طی افزون بر ۱۷ ماه گذشته در جریان شیوع ویروس کرونا نیز رسانه ملی در کنار ستاد ملی مقابله با این بیماری و کادر بهداشت و درمان در فرآیند علم آموزی فرزندان‌مان در قالب مدرسه تلویزیونی ایران و نیز فرهنگ‌سازی و آگاهی افزایی‌های عمومی در تغییر سبک زندگی، نقش‌آفرینی مؤثری داشته است. 

ارسلان زارع به نقش صدا و سیما در انعکاس واقع بینانه مشکلات مردم به مسؤولان اشاره کرد و گفت: بیان دستاوردها و خدمات دولت و همه ارکان نظام به مردم زمینه‌ساز امیدآفرینی در جامعه و اعتماد آنان به نظام و آینده درخشان انقلاب در توسعه اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی خواهد بود. 

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های ارزنده صدا و سیمای مرکز گیلان در تولید محتواهای مختلف و نیز تهیه اخبار و اطلاع‌رسانی به مردم بیان کرد: به طور قطع با افتتاح استودیوهای رادیویی، تلویزیونی، واحد سیارHD و تجهیز کامل ساختمان ولایت صدا و سیمای مرکز گیلان، شاهد ارتقاء سطح کیفیت برنامه‌های تولید و پخش صدا و سیما و رضایتمندی مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول