اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نیکوکاران گلستانی بیش از ۱۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کردند

مدیر عامل مجمع خیرین گلستان گفت: با فرا رسیدن عید سعید قربان و در راستای کمک به نیازمندان و افراد محروم نیکوکاران گلستانی بیش از ۱۶ هزار بسته معیشتی را تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

نیکوکاران گلستانی بیش از ۱۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کردند

نسرین حسینی امروز در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به شیوع گسترده پیک پنجم کرونا، تعطیلی برخی از مشاغل و افزایش مشکلات اقتصادی مردم به ویژه نیازمندان، خیرین و نیکوکاران گلستانی همچون گذشته تصمیم گرفتند با هدف کمک به نیازمندان و شاد کردن فرزندان آنها بسته‌های معیشتی را تهیه و در عید سعید قربان بین نیازمندان توزیع کنند.

وی تصریح کرد: این بسته‌ها شامل روغن، برنج، گوشت، رب، قند و دیگر مایحتاج اولیه مردم بوده که با حفظ شان و شخصیت نیازمندان بین آنها توزیع می‌شود.

مدیر عامل مجمع خیرین گلستان خاطرنشان کرد: بیش از ۱۶ هزار بسته معیشتی توسط نیکوکاران گلستانی تهیه شده که از این تعداد بیش از هشت هزار بسته توسط «حاج محمد شهرکی» خیر گنبدی، ۷ هزار بسته توسط موسسه خیریه امید صباح (برادران ابراهیمی)، تعداد ۶۰۰ بسته توسط مرکز نیکوکاری دست های ماندگار کلاله، ۱۰۰ بسته توسط موسسه «امید مهر عاطفه‌های گلستان»، ۵۰ بسته توسط انجمن لبخند شکوفه‌های گمیشان، ۱۵۰ بسته توسط «موسسه اوای مهر هیرکان» گلستان، ۵۰ بسته توسط «انجمن خیریه مهرورزان کوثر» گلستان، ۵۰ بسته با همکاری موسسه «خیریه ترکمن ارکا» در بندرترکمن انجام شده و طی امروز و فردا بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: حاج محمد شهرکی رئیس مجمع خیرین سلامت گنبدکاووس علاوه بر تهیه این بسته‌های معیشتی تعداد ۴۰ کپسول اکسیژن و ۸۰ هزار بسته معیشتی را تهیه کرده و با نظارت مدیر عامل مجمع خیرین استان سیستان و بلوچستان به مردم محروم این استان اهدا کرده است.

حسینی گفت: همچنین این نیکوکار گنبدی هزینه ساخت مرکز جامع سلامت در استان سیستان و بلوچستان را متقبل شده و تاکنون مبلغ یک میلیارد ریال را از طریق مجمع خیرین استان گلستان به حساب مجمع خیرین سیستان و بلوچستان واریز کرده که کمک‌های نقدی وی تا زمان بهره برداری از این مرکز جامع سلامت ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: پرداخت وام قرض‌الحسنه مشکل‌گشا به افراد نیازمند و تهیه و اهدا کپسول اکسیژن به بیمارستان‌های ۲۳ استان در کشور از دیگر اقدامات این نیکوکار گنبدی و گلستانی است.

مدیر عامل مجمع خیرین گلستان با اشاره به فعالیت‌های خیرخواهانه نیکوکاران گلستانی در سطح استان و کشور ابراز کرد: گروه صنعتی صباح نیز در زمینه اشتغال جوانان بیکار و کمک‌های نقدی و غیرنقدی فعالیت‌های خیرخواهانه بسیاری در سطح استان های کشور انجام داده است.
انتهای پیام/230

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول