اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

داریوش ارجمند: مردم جنوب اسوه استقامت هستند/ اغتشاشگران در خوزستان راه به جایی نمی برند

داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: اغتشاشگران همیشه هستند و حضورشان در ماجرای خوزستان اهمیتی ندارد و راه به جایی نمی برند و مردم این مملکت بیدی نیستند که با این بادها بلرزند.

داریوش ارجمند: مردم جنوب اسوه استقامت هستند/ اغتشاشگران در خوزستان راه به جایی نمی برند

«داریوش ارجمند» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس،  گفت: خدا باید مشکل مردم خوزستان را با فرستادن باران حل کند. خوزستان سرزمینی بود که تشنگی نداشت و در حق این مردم کوتاهی کردند. 

وی با اشاره به حضور اغتشاشگران در خوزستان عنوان داشت: آنها همیشه هستند از زمانی که کارگردان ما در خارج از کشور جایزه گرفته و سوال های خنده دار از وی پرسیدند تا امروز و ماجرای خوزستان بوده اند. اینها با خود من این معامله را کردند و حضورشان در ماجرای خوزستان اهمیت ندارند و راه به جایی نمی برند و مردم این مملکت بیدی نیستند که با این بادها بلرزند.

ارجمند گفت: البته صحبت هایم به این معنی نیست که نباید به فکر مردم خوزستان بود و من نوکر مردم خوزستانم. هشت سال این مردم در خط مقدم جبهه از کشور دفاع کردند و الان باید دولت همه تلاش و نیرو و بودجه اش را بگذارد که تشنگی را از این استان برطرف کند اما باید مراقب باشند دشمنان به آنها لطمه نزنند.

این بازیگر در پایان گفت: مردم خوزستان هشت سال مردم ایران را در جنگ دلداری دادند و روز و شب روی سرشان بمب می ریخت و زندگی شان مختل شده بود. اما آنها ایستادند و به ما روحیه دادند. من چطور به این مردمی که اسوه صبر و استقامت، جنگندگی و حفاظت از این سرزمین هستند روحیه بدهم؟ امیدوارم که مسئولان هرچه سریع تر مشکلات این مردمان شریف و صبور و دوست داشتنی را به شکل ریشه ای حل کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول