اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از توکیو| چرا شاگردان هاشمی ناکام شدند؟/ پای کرونا در میان است!

سرمربی تیم ملی تیراندازی کشورمان در مورد نحوه عملکرد دو تیرانداز ایران در المپیک توضیحاتی داد.

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از توکیو| چرا شاگردان هاشمی ناکام شدند؟/ پای کرونا در میان است!

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از توکیو، الهام هاشمی پس از پایان رقابت دو دختر تیرانداز ایران در بازی های المپیک توکیو عنوان کرد:  تعداد شرکت کنندگان  زیاد و امتیازات خیلی بالا بود، چنین چیزی تا حالا نداشتیم.  البته شیوع ویروس کرونا  هم تمام برنامه  های ما را بهم ریخت.

وی افزود: نمایندگان ما در مسابقات جام جهانی خوب کار کردند. فاطمه کرم زاده ۴ دهم زیر رکورد جهان تیر زد اما بالاخره  المپیک هست و  فشار روانی زیاد ی دارد.  با توجه به عملکردی که در دو ماه گذشته داشتند،  انتظار داشتم در المپیک هم عملکرد خوبی داشته باشند اما دو نماینده ما کم سن و سال و بی تجربه بودند البته فشار  مسابقه بر عملکرد بسیاری از بزرگان این رشته هم تاثیر منفی داشت و آنها هم  نتوانستند خوب کار  کنند. 

هاشمی در پاسخ به این پرسش که چقدر تلاش شد تا ملی پوشان تحت تاثیر المپیک و فضای آن قرار نگیرند، گفت: هر آنچه لازم بود تا حدممکن انجام شد اما بی تجربگی و فشار مسابقات کار خودش را کرد. حتی در این رقابت خیلی از بازیکنان بزرگ هم رکوردهای خوبی ثبت نکردند. ملی‌پوشان ما ۳-٤ امتیاز  زیر رکورد  خود کار کردند که خوب این مسئله طبیعی است.  تعداد شرکت کنندگان هم بالا بود و ۵۰ نفر همزمان با هم به رقابت پرداختند و فکر نمی‌کنم در هیچ رشته ای چنین چیزی را شاهد باشیم.

سرمربی تیم ملی تیراندازی در پاسخ به این پرسش که تمام برنامه های که مدنظر داشت  را توانست برای ملی پوشان اجرایی کند، تصریح کرد: کرونا تمام برنامه‌های ما را به هم ریخت. مسابقات هند را به این دلیل که ریسکش بالا بود، شرکت نکردیم، مسابقات کره و توکیو کنسل شد. ملی پوشان در یک سال و نیم گذشته فقط توانستند در دو مسابقه شرکت کنند و طبیعی است که نتوانند عملکرد خود را به نمایش بگذارند.اما امیدوارم روزهای آینده نتایج بهتری داشته باشیم. 
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول