اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

خوزستان تشنه عدالت، اما وفادار به ولایت است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شما مردم خوزستان امروز در دفاع از حرم بیشترین شهدا را تقدیم انقلاب کردید، شهدای امنیت شهدای شما هستند و این سند افتخار شماست، بدانید مطالبات شما مطالبات رهبر معظم انقلاب است.

خوزستان تشنه عدالت، اما وفادار به ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرماهشهر، آیت الله عبدالکریم فرحانی در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت "ضرغام پرست" در بندرماهشهر اظهار کرد: ضمن تایید مطالبات واقعی شما مردم، این را بگویم در جلسه شب گذشته رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور منتخب تاکید ویژه‌ای بر رسیدگی به مشکلات خوزستان داشتند، بدانید که مطالبات شما، مطلبات رهبرانقلاب است.

وی افزود: متاسفانه استان خوزستان از مشکل تبعیض و بی‌عدالتی رنج می‌برد. عدم اشتغال بومی و عدم تعیین حقوق عامه که به واسطه برخی مسئولین به ویژه در سال‌های اخیر رخ داده است، زمینه‌ای شده است برای مطالبه حق شماست.در این شکی نیست و باید تمامی مشکلات شما حل شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری  با بیان اینکه خوزستان تشنه برقراری عدالت است، خاطرنشان کرد: ما برای تحقق عدالت و رفع تبعیض در خوزستان مسیرهایی را طی کردیم ولی متاسفانه مشخصا در 6 سال اخیر بن بست بوده است، ما در شورای امنیت در جلسه با وزیر نیرو و قائم مقام وزارت جهاد کشاورزی، مسئله آب و کشاورزی را مطرح کردیم. ما در حضور مسئولین کشوری تبعیین کردیم، خوزستان تشنه عدالت است اما وفادار به انقلاب اسلامی است.

آیت الله فرحانی ادامه داد: خوزستان مهد ولایت و تشیع ایران اسلامی است، خوزستان جایگاهی ویژه دارد. رهبر فرزانه انقلاب در کنار همرزشان شهید چمران از این خاک دفاع کرد. شما مردم خوزستان امروز در دفاع از حرم بیشترین شهدا را تقدیم انقلاب کردید، شهدای امنیت شهدای شما هستند و این سند افتخار شماست. نیروی انتظامی مظلوم در تامین امنیت فداکاری‌های بسیاری می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه صف مردم خوزستان از صف ضدانقلاب جداست عنوان کرد:  تا زمانی که این جوانان ولایی و عشایر غیور هستند در دهان ضدانقلاب می‌زنند. کسی گمان نکند که می‌تواند از این مطالبات به حق شما برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی استفاده کند. ما جوانان غیوری داریم که در دفاع از انقلاب، امنیت، حرم و تمامیت عرضی این مملکت جان بر کف ایستاده‌اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: امروز این شهید ما سند افتخار ماست. ما علمایی داریم که در صف مردم و در کنار مردم هستند و از مطالبات آنها دفاع می کنند ولی وقتی صحبت از حفظ نظام به میان بیاید، تو دهن ضدانقلاب می‌زنند.

وی اضافه کرد: امروز رهبر شماست که خواسته‌های مردم را مطالبه می کند. به خدا قسم رهبر انقلاب در جمع خبرگان رهبری در رابطه با طرح 560 هکتاری اعلام کرده من برای خوزستان 2 میلیون هکتار کشاورزی به همراه تامین آب می خواهم.

آیت الله فرحانی در پایان علت مشکلات خوزستان را سوءمدیریت دانست و گفت: ما می‌توانیم اقتصاد غیروابسته به نفت داشته باشیم، ما می‌دانیم سوءمدیریت در خوزستان به قدری است که یا از حجم بالای آب، سیل جاری شود یا خشکسالی و تشنگی را شاهد باشیم، از قوه قضاییه خواستیم که با عوامل این وضعیت برخورد کند.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول