اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سرپرست نفت آبادان: کم تجربگی برخی بازیکنان به ضررمان شد/مبارزه ما با فولاد دوستانه است

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت‌: آبادانی ها همیشه دوست دارند مقابل اهوازی ها نتیجه بگیرند و ما هم دنبال بردن دربی خوزستان هستیم.

سرپرست نفت آبادان: کم تجربگی برخی بازیکنان به ضررمان شد/مبارزه ما با فولاد دوستانه است

علی فیروزی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان قبل از بازی با فولاد خوزستان اظهار داشت: تمام مسابقات به ویژه در هفته‌های پایانی لیگ دشوار است و بازی آسانی وجود ندارد. شرایط جدولی هم کار را حساس‌تر می‌کند. برخی تیم‌ها دنبال قهرمانی و سهمیه آسیا هستند، تعدادی برای فرار از سقوط تلاش می‌کنند و برخی تیم‌ها هم می‌خواهند جایگاه بهتری در میانه جدول به دست آورند. بازی ما با فولاد هم دربی خوزستان است و کار راحتی‌ پیش رو نداریم.

وی‌ افزود: آبادانی‌ها همیشه دوست دارند مقابل اهوازی‌ها نتیجه بگیرند و در سمت مقابل فولاد هم با توجه به شرایط خوبش در بالای جدول و شانسی که برای کسب سهمیه آسیا دارد، به دنبال برتری برابر صنعت‌نفت است و مردم اهواز دوست دارند فولاد از این بازی با کسب سه امتیاز خارج شود. هر دو تیم خوزستانی هستند و فوتبال خاص این منطقه را به نمایش می‌گذارند. به همین دلیل بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود.

سرپرست صنعت نفت آبادان درباره نفرات مصدوم و محروم تیمش برای این مسابقه عنوان کرد: حسن بیت‌سعید، محمد اهل شاخه، مهدی زبیدی و رحیم زهیوی را قطعا برای بازی با فولاد در اختیار نداریم. طالب ریکانی هم پس از رفع مصدومیتش، به آمادگی کامل نرسیده و مقابل مس رفسنجان فقط 20 دقیقه بازی کرد. حسین ساکی و محمدرضا غبیشاوی هم باید وضعیت‌شان ظرف امروز و فردا مورد بررسی قرار بگیرد. با وجود این همه مصدوم، بازیکنان جانشین واقعا خوب بود. شاید کم‌تجربگی‌ برخی از آنها جایی به ضررمان شد اما انرژی و نیروی جوانی‌شان در جریان بازی‌ها تاثیر مثبت هم داشت.

فیروزی درباره شانس صنعت‌نفت برای کسب رتبه‌ای تک رقمی در جدول نهایی لیگ برتر، توضیح داد: هر تیمی دنبال بهتر کردن جایگاه خود در جدول است. قطعا ما هم می‌خواهیم در دو بازی باقی مانده برابر فولاد و ماشین سازی بهترین نتایج به دست آوریم تا جایگاه‌مان در جدول بهتر باشد. در بازی صنعت‌نفت و فولاد یک مبارزه دوستانه می‌بینید که امیدوارم فوتبال خوزستانی انجام شود و توجه دو تیم فقط به فوتبال بازی کردن باشد. همانگونه‌ که سه امتیاز این مسابقه  به فولاد در راه کسب سهمیه آسیا کمک می‌کند، شرایط ما را هم در جدول بهتر خواهد کرد. 

وی ادامه داد: بازی آخر ما هم با ماشین‌سازی در آبادان است و قطعا اگر مقابل فولاد نتیجه بگیریم، با وجود  غیر قابل پیش‌بینی بودن مسابقات، کارمان برای دیدار پایانی فصل راحت تر می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول