اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ساحل مازندران جای سوزن انداختن نیست

این روزها در ساحل مازندران جای سوزن انداختن نیست و جمعیت زیاد در سواحل مازندران آن هم بدون رعایت مسائل بهداشتی نگرانی‌ها را بیشتر می‌کند.

ساحل مازندران جای سوزن انداختن نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، لذت شنا در تابستان داغ و گرم وصف‌ناپذیر است ولی شرایط کرونایی با توجه به توصیه‌ها و همچنین نگرانی‌ها در ارتباط با شیوع ویروس در آب دریا نگرانی‌ها را بیشتر کرده است.

این روزها باتوجه به ورود مازندران به پیک پنجم کرونا هشدارها باید جدی گرفته شود ولی جمعیت زیاد در سواحل نگرانی‌هایی بسیاری به دنبال داشته گویی در ساحل مازندران خبری از کرونا نیست.

این روزها در ساحل مازندران جای سوزن انداختن نیست و جمعیت زیاد در سواحل مازندران آن هم بدون رعایت مسائل بهداشتی نگرانی‌ها را بیشتر می‌کند.

 

موضوع نگران‌کننده بی‌توجهی به هشدارها و توصیه‌ها است باوجود اینکه شنا در شب، شنا در دریای مواج و شنا در مناطق سنگ‌چین ممنوع است وقتی ناجیان این موضوع را به مردم گوشزد می‌کنند این هشدارها و توصیه‌ها را مانعی بر شادی خود می‌دانند.

 

 

 

نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد:  باتوجه به شرایط کرونایی مازندران  حضور مردم به‌ویژه در شب‌ها درسواحل مازندران نگران‌کننده است.

وی افزود: سال گذشته  ۹۵۰ ناجی غریق در طول سواحل امسال مستقر شدند که  امسال به ۴۵۰ نفر است، یعنی اینکه طرح‌ها تعطیل بوده و تمام ورودی‌ها منتهی به دریا مسدود است.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران بیان کرد: حضور این تعداد ناجی غریق نیز تنها برای تذکر و توصیه بود به معنا نیست مردم وارد دریا شوند.

 

کریمیان تصریح کرد: موضوع نگران‌کننده حضور مردم در ساحل با مواد شوینده بوده که وارد دریا می‌شوند و بعد از مواد شوینده استفاده می‌کنند این موضوع واقعا نگران‌کننده است و مردم در این زمینه باید آگاه باشند.

 

 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول