اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

بخش «ریز» مورد کم مهری قرار گرفته است

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: متاسفانه بخش ریز در زمان‌هایی مورد توجه قرار نگرفت و باید در جاهایی که مورد کم مهری قرار گرفته است که باید در حوزه‌های مختلف زیر ساخت‌های آن احداث شود.

بخش «ریز» مورد کم مهری قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، حجت الاسلام موسی احمدی پیش از ظهر امروز در جمع ورزشکاران و مسؤولین ورزشی بخش ریز در شهرستان جم با اشاره به بستر و ظرفیت‌های ورزشی شهرستان اظهار داشت: اکنون تیم پارس جنوبی روند بسیار خوبی جهت ساختار سازی و ثبت قانونی طی می‌کند.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: باید از ظرفیت تیم پارس جنوبی در کل حوزه انتخابیه استفاده شود که در این راستا برنامه ریزی کرده و نشست‌هایی برای منظور انجام شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: اگر ورزش تقویت شود باعث شور و نشاط اجتماعی و جلوگیری از آسیب‌ها و مسائل حاشیه‌ای خواهد شد و برای همین امر است که در اعتبارات اخذ شده توجه ویژه‌ای به امر ورزش داشتیم.

احمدی قول مساعد جهت توجه به وزرش داد و گفت: در این امر به خصوص برای باشگاه پارس جنوبی وقت گذاشتیم و کار کردیم؛ به مردم خطه قهرمان پرور ریز هم قول می‌دهم که در کنار شما هستیم و از شما حمایت خواهم کرد تا آنچه حق مسلم آنهاست در اختیارشان قرار گیرد.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بخش ریز متاسفانه در زمان‌هایی مورد توجه قرار نگرفت و باید در جاهایی که مورد کم مهری قرار گرفته است که باید در حوزه‌های مختلف زیر ساخت‌های آن احداث شود.

وی تاکید کرد: وظیفه خود می‌دانم از قهرمانان حمایت کنم و در بحث‌های پشتیبانی‌ها و اشتغال به شما وعده می‌دهم که به زودی اقدامات ارزنده انجام خواهیم داد.

به گزارش فارس، در این نشست ابتدا ورزشکاران، مدیران و مسؤولین ورزشی بخش ریز مسائل و مشکلات حوزه ورزش را بیان کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول