اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور از بیمارستان رضوی بازدید کرد

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور در بازدید از تجهیزات پزشکی هسته‌ای بیمارستان رضوی در مشهد گفت: آستان قدس رضوی با سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه سلامت می‌تواند خدمات بیشتری را به زائران و مجاوران، مردم استان‌های همجوار و حتی کشورهای همسایه ارائه دهد.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور از بیمارستان رضوی بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز،علی اکبر صالحی در حاشیه بازدید از تجهیزات پزشکی هسته‌ای بیمارستان رضوی در مشهد اظهار کرد: همزمان با ایام مبارک دهه ولایت، این فرصت حاصل شد که از بخش‌های مختلف واحد پزشکی هسته‌ای بیمارستان رضوی همچون «سیکلوترون» و «پت سی.تی» بازدید داشته باشیم و از نزدیک با تجهیزات و امکانات این بیمارستان بزرگ در حوزه تولید رادیو داروها آشنا شویم.

همکاری علمی بیمارستان رضوی با سازمان انرژی اتمی

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور با اشاره به فعالیت‌ها و امکانات شرکت‌های وابسته به سازمان انرژی اتمی در حوزه تولید و تأمین رادیو داروهای کشور و صادرات آنها افزود: شاهد همکاری علمی بسیار خوبی بین واحد پزشکی هسته‌ای بیمارستان رضوی و سازمان انرژی اتمی هستیم که موجب افزایش تولید رادیو داروهای جدید و ارائه خدمات به بیماران شرق کشور شده است.

وی با تأکید بر ضرورت گسترش این همکاری‌های مشترک در حوزه پزشکی هسته‌ای، ادامه داد: نیروهای انسانی دلسوز، باتجربه و توانمند در واحد پزشکی هسته‌ای بیمارستان رضوی، عاشقانه در حال خدمت به بیماران و حفظ تجهیزات این بیمارستان منتسب به بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) است.

صالحی با اشاره به اینکه سازمان انرژی اتمی وظیفه تأمین‌ نیازهای واحدهای پزشکی هسته‌ای کشور و نظارت بر فعالیت‌های آنها را بر عهده دارد، تصریح کرد: امیدوارم در آینده نزدیک بیمارستان رضوی با تکمیل برخی مستندات و انجام اقدامات تکمیلی در حوزه پزشکی هسته‌ای، گواهی‌نامه GMP خود را نیز در این حوزه اخذ کند.

نیاز منطقه به بیمارستان‌های مشابه بیمارستان رضوی

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور همچنین مدیریت موفق بیمارستان رضوی در ایجاد و گسترش یک فضای درمانی منظم، پاک و آرامش‌بخش برای بیماران را قابل تقدیر دانست و گفت: تأسیس چنین مکان‌های عام‌المنفعه‌ای بهترین مسیر برای سرمایه‌گذاری مجموعه موقوفاتی آستان قدس رضوی است، چرا که یکی از والاترین راه‌های خدمت به خلق، تأمین سلامت مردم است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم آستان قدس رضوی با سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه سلامت و تأسیس مراکز درمانی مشابه بیمارستان رضوی در مشهد و دیگر مناطق خراسان بزرگ، بتواند خدمات بیشتری را به زائران و مجاوران، مردم استان‌های همجوار و حتی کشورهای همسایه ارائه دهد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول