اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

برگزاری اجلاس مدیران آموزش و پرورش در آخرین روزهای دولت دوازدهم/ برنامه‌ریزی مسؤولان برای اول مهر

در آخرین روزهای دولت دوازدهم، خبر رسیده که قرار است سی‌ و پنجمین اجلاس مدیران مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور برگزار شود.

برگزاری اجلاس مدیران آموزش و پرورش در آخرین روزهای دولت دوازدهم/ برنامه‌ریزی مسؤولان برای اول مهر

خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: در آخرین روزهای دولت دوازدهم، خبر رسیده که قرار است سی‌ و پنجمین اجلاس مدیران مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور برگزار شود.

اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش از برنامه‌های بسیار مهم وزارت آموزش و پرورش در ایام تابستان محسوب می‌شود که در آن، برنامه‌ها و سیاست‌های یکسال پیش روی آموزش و پرورش با حضور تمام مدیران مناطق آموزش و پرورش سراسر کشور، مدیران‌کل آموزش و پرورش استان‌ها، مدیران تابعه ادارات‌ آموزش و پرورش و معاونان آموزش و پرورش و مدیران کل ستادی مطرح و سیاست‌ها و اقدامات اصلی بیان می‌شود.

در این اجلاس، اصولا رؤسای قوه سه‌گانه کشور، وزرا و معاونان ریاست‌جمهوری، نمایندگان مجلس و مدیران ارشد نظام هم حضور می‌یابند و درباره مسائل مختلف نظام تعلیم و تربیت به تبادل نظر و گفت‌وگو می‌پردازند.

نقدی که همواره به اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش وارد می‌شد، این بود که این اجلاس هزینه‌ بالایی می‌طلبد؛ چرا که تعداد یک‌هزار مدیر از سراسر کشور در آن حضور می‌یافتند و هزینه‌های اسکان و .... رقم بالایی می‌شد.

البته کرونا باعث شد که این اجلاس  شکل مجازی به خودش بگیرد و امسال هم قرار است سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور در روزهای 4 و 5 مرداد برگزار شود.

قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، هدف از برگزاری این اجلاس را آماده سازی، انسجام و هماهنگی برای آغاز سال تحصیلی پیش رو اعلام کرد و گفت: این اجلاس یک ظرفیت ملی برای طرح مباحث آموزش و پرورش نزد افکار عمومی جامعه و مقامات عالی مرتبه نظام است.

وی ادامه داد: تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های تحولی بر مبنای سند تحول بنیادین از دیگر اهداف اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش است.

بر این اساس، قرار است که مدیران مناطق در مراکز استان‌ها حضور یابند و از این طریق تمام استان‌ها به صورت مجازی در سی و پنجمین اجلاس رؤسا و مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور که در تهران برگزار می‌شود، شرکت کنند. 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول