اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی

المپیک توکیو| رونمایی از لباس آقایان کاروان در توکیو!

کاروان ورزش کشورمان در شرایطی افتتاحیه المپیک را پشت سرگذاشت که لباس رسمی ملی پوشان آقا از بسیاری کشورهای دیگر زیباتر بود اما چرا در ایران از آن رونمایی نشد؟

المپیک توکیو| رونمایی از لباس آقایان کاروان در توکیو!

به گزارش خبرگزاری فارس، سی و دومین دوره بازیهای المپیک از روز اول مرداد با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شد تا ملی پوشان رقابت برای کسب مدال های خوش رنگ را با دیگر ورزشکاران دنیا آغاز کنند. 

مراسم افتتاحیه در شرایطی برگزار شد که صمد نیکخواه بهرامی به عنوان کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران به عنوان پرچمدار، لباس رسمی کاروان (برند زاگرس پوش) را برتن داشت و در تصاویر تلویزیونی هم مناسب بودن این لباس در مقایسه با بسیاری از کشورها چشمگیر بود. 

کاروان ورزش ایران در شرایط با لباس رسمی در مراسم افتتاحیه شرکت کرد که پیش از این انتقاداتی از لباس بانوان صورت گرفته بود اما کت و شلوار ملی پوشان آقا از همان ابتدا مورد تایید و استقبال قرار گرفت و در مراسم افتتاحیه هم بر تن آنها بود. 

این برند ایرانی طراحی لباس آقایان کاروان ایران را انجام داد و چند روز قبل از مراسم بدرقه به ورزشکاران تحویل داد. ابتدا قرار بود در مراسم هایی از این برند رونمایی شود اما دو بار کمیته المپیک به تعهدش عمل نکرد. در مراسم بدرقه بازهم کمیته المپیک به وعده اش برای رونمایی از لباس عمل نکرد تا این برند با وجود عمل به تمامی تعهداتش خسارت مادی و معنوی ببیند.

در صورتی که کمیته ملی المپیک به تعهداتش عمل می کرد و رونمایی حرفه ای و مناسبی برای لباس کاروان در نظر می گرفت، رفتاری حرفه ای بود که می توانست سایر حامیان مالی را نیز جلب کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول