اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

درخشش قمی‌ها با کسب 9 مدال ووشو سنتی ایران

ووشوکاران قمی با درخشش در نخستین دوره مسابقات ووشو سنتی کشور و انتخابی پیکارهای 2021 آسیا به 9 مدال رنگارنگ این پیکارها دست یافتند.

درخشش قمی‌ها با کسب 9 مدال ووشو سنتی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیمی که به مربیگری و سرپرستی اکبر صفری یکی از مربیان و داوران شاخص ووشو استان قم و دبیر کمیته ووشو سنتی فدراسیون ووشو راهی نخستین دوره مسابقات ووشو سنتی کشور شده بود با درخشش در فرم‌های مختلف مجموعا 9 مدال طلا، نقره و برنز این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

این مسابقات به دلیل اینکه جنبه انتخابی پیکارهای ووشو سنتی 2021 آسیا را داشت با استقبال قابل توجه ووشوکاران مواجه شد و در مجموع 320 ورزشکار این رشته از استان‌های مختلف برای به دست آوردن مدال‌های طلا، نقره و برنز و کسب رتبه‌های برتر هر دو بخش آقایان و بانوان به رقابت پرداختند.

نماینده‌های استان قم که پس از مدت‌ها تمرین و در آمادگی کامل به مصاف حریفان خود رفتند با درخشش در این پیکارها به 9 مدال شامل 6 نشان طلا، یک نقره و دو برنز دست پیدا کردند، در حالی که پایان پیکارهای فرم لوهان چوئن با درخشش سیدامیرحسین حسینی و موفقیت وی در کسب مدال طلا همراه بود، ضمن اینکه همین ورزشکار در فرم ژوئن چی شیه که به سلاح نرم معروف است یک نشان طلای دیگر به خود اختصاص داد.

در فرم چانگ چی شیه که به سلاح بلند معروف است مهدی داوری مدال طلا گرفت و در فرم نن چوئن همین ورزشکار دومین مدال طلا را نصیب خود کرد، همچنین در فرم شوانگ چی شیه یا سلاح دوبل محمدسعید محمدی‌عراقی مدال طلا کسب کرد و در فرم ژوین چی شیه یا سلاح نرم هادی شفیعی‌نوید با ایستادن در جایگاه سوم صاحب مدال برنز شد.

در ادامه موفقیت‌ ورزشکاران قمی حاضر در این پیکارها که برای تیم گلستان به میدان رفته بودند، در بخش بانوان و در فرم شائولین چوئن معصومه شفایی‌سنا صاحب مدال طلا شد و در فرم شائولین دوئن چی شیه یا سلاح کوتاه فاطمه قاسم بیک‌لو مدال نقره گرفت، ضمن اینکه در فرم دوئن چی شیه یا سلاح کوتاه هانیه مهدوی‌نیا مدال برنز را از آن خود کرد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول