اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

شکل‌گیری 150 گروه جهادی جدید در چهارمحال و بختیاری/ ظرفیت‌های استان برای محرومیت‌زدایی بسیج می‌شود

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 150 گروه جهادی جدید در استان تشکیل شده است، گفت: گروه‌های جهادی استان در مناطق مختلف با اولویت ضریب محرومیت خدمت‌رسانی می‌کنند.

شکل‌گیری 150 گروه جهادی جدید در چهارمحال و بختیاری/ ظرفیت‌های استان برای محرومیت‌زدایی بسیج می‌شود

هوشنگ فولادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به فعالیت یک‌هزار و 250 گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری، گفت: این گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اشتغال، عمرانی، آموزش و بهداشت و درمان فعالیت می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 150 گروه جهادی جدید در استان تشکیل شده است، افزود: گروه‌های جهادی استان در مناطق مختلف با اولویت ضریب محرومیت خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای فعالیت در گروه‌های جهادی می‌توانند به سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) استان، نواحی بسیج سازندگی در سپاه‌های شهرستانی و نواحی و پایگاه‌های بسیج در سراسر استان مراجعه کنند.

فولادی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با ادارات مختلف استان برای خدمت‌رسانی وسیع‌تر به مناطق محروم استان، خاطرنشان کرد: در راستای این تفاهم‌نامه‌ها همه فعالیت‌های خدمت‌رسانی ادارات و نهادهای استان با هماهنگی بسیج سازندگی و همکاری گروه‌های جهادی انجام می‌گیرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی باید فعالیت‌های خود را در سامانه اطلس جهادی ثبت کنند، افزود: این سامانه جهت ارزیابی و جهت‌دهی گروه‌های جهادی به مناطق مختلف شکل گرفته است و گروه‌های جهادی پس از تایید در این سامانه و دریافت شناسه خدمات خود را آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/68035

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول