اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مقابله با احتکار مسکن در سامانه املاک و اسکان/ حمایت از تولیدکنندگان مسکن در دستورکار است

عضو کمیسیون اصل نود مجلس از مقابله با احتکار مسکن در سامانه املاک و اسکان خبر داد و گفت:‌ تلاش ما این است که تا پایان دولت فعلی این سامانه از حالت خوداظهاری خارج شده و به صورت رسمی و جدی به کار خود ادامه دهد.

مقابله با احتکار مسکن در سامانه املاک و اسکان/ حمایت از تولیدکنندگان مسکن در دستورکار است

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: در بحث سامانه املاک و اسکان تلاش جدی داریم تا پایان دولت فعلی این سامانه را از حال خوداظهاری خارج و به صورت رسمی به کار خود ادامه دهد.

وی ادامه داد: پس از خارج شدن این سامانه از حالت خوداظهاری مردم دیگر فقط اطلاعات خود را در این سامانه چک می‌کند و اگر نیاز به اصلاح داشته باشد، آن را اصلاح می‌کنند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: مردم نباید از این سامانه وحشتی داشته باشند، بلکه آن کسانی که باید وحشت داشته باشند، محتکران مسکن و افراد فاسدی هستند که سرمایه خود را در بحث اموال غیرمنقول متمرکز کرده و با این اقدام خود شرایط سختی را به اقشار دیگر جامعه برای تهیه مسکن تحمیل کرده‌اند.

پژمانفر خاطرنشان کرد: هدف ما مقابله با مفسدین و صاحبان قدرتی است که با تمرکز سرمایه خود در بخش مسکن مشکلات زیادی را پدید آورده‌اند و اینها هدف اصلی ما در بحث سامانه املاک و اسکان هستند.

وی افزود: البته ما بین این افراد و محتکران مسکن با کسانی که سرمایه خود را برای انبوه سازی و تولید مسکن وارد این عرصه کرده‌اند فرق قائلیم و حمایت از تولیدکنندگان مسکن در این سامانه در دستورکار است.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس در پایان گفت: هدف ما در این سامانه مقابله جدی با احتکار مسکن و حمایت از تولیدکنندگان مسکن است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول