اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

سیدجواد هاشمی: همه ما به خوزستان بدهکاریم/ مشکلات به صورت زیربنایی حل شود

سیدجواد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون معتقد است: مشکل خوزستانی‌ها باید به صورت زیربنایی حل شود و اگر این کار را نکنیم، ظلم به مردم خوزستان است.

سیدجواد هاشمی: همه ما به خوزستان بدهکاریم/ مشکلات به صورت زیربنایی حل شود

سیدجواد هاشمی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون ایران با اشاره به مشکلات اخیر خوزستان و کم‌آبی در این استان به خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: مردم خوزستان سال‌هاست که در اضطرار و نگرانی و شرایط سخت کم‌آبی هستند.

وی افزود: این در حالی است که گنجینه‌های بی‌بدیل کشور ما و فرش قیمتی ثروت ایران یعنی «نفت» زیر پای خوزستانی‌ها پهن است اما خودشان بهره کافی از آن نبرده‌اند.

این بازیگر فیلم‌های دفاع مقدسی تصریح کرد: قطعاً همه ما مردم ایران به خطه خوزستان بدهکاریم، چرا که این سرزمین با مقاومتش برای ما در هشت سال دفاع مقدس آبروداری و تاریخ سازی کرد و مردان مرد و زنان بزرگی در ایام دفاع مقدس، ایستادگی و برای ایران سینه سپر کردند.

هاشمی افزود: به زعم بنده، حتی بعد از جنگ هشت ساله، خوزستان می‌توانست خیلی بهتر از این بازسازی شود و اتفاقات شگرفی در آن رخ دهد. امروز حق خوزستانی‌ها این نیست که در شرایط دشوار قرار گیرند و هر چقدر بابت کاستی‌ها ناراحت باشند، حق دارند.

این بازیگر سینما و تلویزیون، کمبودها در خوزستان را غم انگیز توصیف و تأکید کرد: فکر می‌کنم نه تنها دولت و حاکمیت، بلکه همه مردم باید تلاش کنند تا خوزستان به آنچه شایسته آن است، برسد. 
هاشمی در پایان سخنان خود، آبرسانی به خوزستان با تانکرهای آب را ناکافی دانست و اظهار داشت: به عنوان عضو کوچکی از خانواده هنر ایران انتظار دارم که مشکل خوزستانی‌ها به صورت زیربنایی حل شود و اگر این کار را نکنیم، ظلم به مردم خوزستان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول