اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

شرایط نگران‌کننده کرونا در سمنان/ برخی شهروندان از تزریق واکسن امتناع می‌کنند

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به شرایط نگران‌کننده کرونا در سمنان و اینکه برخی شهروندان از تزریق واکسن امتناع می‌کنند، گفت: تزریق هر دو نوبت واکسن کرونا لازم است.

شرایط نگران‌کننده کرونا در سمنان/ برخی شهروندان از تزریق واکسن امتناع می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی سمنان، فرشید فریور، سخنگوی ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به تداوم روند واکسیناسیون در دو نوبت صبح و بعدازظهر در استان سمنان گفت: متأسفانه شنیده‌ها حاکی است برخی شهروندان گروه‌های هدف از تزریق واکسن امتناع می‌کنند و یا به‌رغم اطلاع‌رسانی همکاران مراکز واکسیناسیون برای تزریق مرحله دوم واکسن مراجعه نکرده‌اند.

فریور با بیان اینکه تزریق هر دو مرحله واکسن کرونا لازم است، تأکید کرد: برای ایمنی کامل ضمن تزریق هر دو نوبت واکسن، افراد باید پس از واکسیناسیون همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و زدن ماسک را رعایت کنند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی سمنان تصریح کرد: همه افراد متولد سال ۱۳۴۰ به قبل باید با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و پس از دریافت پیامک نوبت‌دهی در زمان مشخص‌شده به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

فریور با اشاره به روند افزایشی ابتلا به کرونا در مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در ۴۸ ساعت، متأسفانه دو نفر در مجموعه زیرپوشش این دانشگاه بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

وی افزود: در این مدت، تست کرونای ۱۷۶ نفر هم مثبت اعلام شده و این افراد هم‌اکنون مراحل درمان خود را در منازل طی می‌کنند.

به گفته سخنگوی ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی سمنان، ۶۳ نفر از افراد زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان هم‌اکنون بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری هستند که این تعداد نگران‌کننده است.

فریور با تأکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، از مردم خواست با پرهیز از برگزاری دورهمی‌ها و شرکت در مجالس، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول