اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی درخوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات در خوزستان خبر داد و گفت: در این ارتباط 11 قبضه کلاش و هشت هزار و 500 فشنگ مربوطه کشف شد.

دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی درخوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهوز، سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با انجام اقدامات فنی اطلاعاتی از ورود یک محموله سلاح و مهمات جنگی به شهرستان  اهواز مطلع شدند.

وی افزود: مأموران پلیس در عملیاتی مشترک با مرزبانی استان، با پایش‌های دقیق و بررسی تحرکات منطقه، محل تردد قاچاقچیان را در محور حمیدیه- اهواز با یک‌دستگاه خودروی سواری پراید شناسایی و با کمین هدفمند طی عملیاتی منسجم یک نفر از عناصر اصلی باند قاچاق سلاح و مهمات را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه ماموران در ادامه این عملیات دو عضو دیگر این باند را شناسایی و طی دو عملیات ضربتی دستگیر کردند، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو و منزل متهمان 11 قبضه سلاح کلاش و هفت هزار عدد فشنگ سلاح کلاشینکف و یکهزار و 500 فشنگ کلت کمری کشف شد.

صالحی خاطرنشان کرد: در این ارتباط پرونده اولیه تشکیل و متهمان به همراه مهمات مکشوفه تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول