اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

روحانی: کارنامه دولت نسبت به خوزستان قابل قبول است

حسن روحانی گفت: در طول هشت سال فعالیت دولت تدبیر و امید کارهای بسیار مهم و ارزشمندی در حوزه‌های مختلف شهرهای خوزستان انجام شده است و کارنامه دولت یازدهم و دوازدهم نسبت به خوزستان قابل قبول است.

روحانی: کارنامه دولت نسبت به خوزستان قابل قبول است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسن روحانی رئیس جمهور در آیین افتتاح طرح‌های ملی وزارت نیرو اظهار کرد: در طول هشت سال فعالیت دولت تدبیر و امید کارهای بسیار مهم و ارزشمندی در حوزه‌های مختلف از جمله تامین برق، حل مشکل آب و فاضلاب شهرهای مختلف استان، آماده‌سازی زمین‌های کشاورزی و توسعه منطقه آزاد اروند در استان خوزستان انجام شده است و کارنامه دولت یازدهم و دوازدهم نسبت به خوزستان قابل قبول است.

وی با اشاره به گزارش وزیر نیرو که به همراه معاون اول رئیس جمهور به استان خوزستان سفر کرده است از تصمیمات و اقدام برای حل مشکلات این استان، افزود: اقدامات خوبی در این ایام برای رفع مشکلات اخیر استان انجام شده و معاون اول رئیس جمهور و تعدادی از وزیران دولت برای بررسی و حل مشکلات مردم در استان حضور دارند.

روحانی با بیان اینکه مشکل کم آبی امروز استان بخاطر کاهش ۵۲ درصدی بارش‌ها نسبت به سال گذشته و خشکسالی بی‌سابقه ناشی از آن به همراه افزایش دمای هوا در این منطقه است، گفت: بخاطر کمبود آب پشت سدها که ۵۰ درصد کاهش داشته است، نمی‌توانیم آب پشت سدها را رهاسازی کنیم چون در شهریور و مهر مردم دچار مشکل بیشتری خواهند شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول