اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اجرایی شدن پروژه‌های آبرسانی به ۴۷۱ روستای خوزستان پس از ۹ ماه

مدیرعامل آبفای خوزستان گفت: تفاهم‌نامه‌ای برای آبرسانی به ۴۷۱ روستای دارای تنش آبی در خوزستان میان آبفا خوزستان و بنیاد برکت منعقد شده که این پروژه‌ها در مدت ۹ ماه اجرایی خواهند شد.

اجرایی شدن پروژه‌های آبرسانی به ۴۷۱ روستای خوزستان پس از ۹ ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، با حضور حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد نماینده محترم ولی فقیه در استان تفاهم نامه بنیاد برکت و آبفا خوزستان با هدف آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی امضا شد.

محمد رضا کرمی نژاد مدیر عامل آبفای خوزستان با اشاره به این تفاهم نامه اظهار کرد: این تفاهم نامه برای آبرسانی به ۴۷۱ روستای دارای تنش آبی در خوزستان منعقد شده است که مهمترین اولویت آبفا خوزستان در حال حاضر این روستاهای دارای تنش است.

وی افزود: این پروژه‌ها در مدت زمان ۹ ماه اجرایی می‌شوند تا یک بار برای همیشه مشکل کمبود آب در این روستاها که سالیان سال بوده برطرف شود.

مدیر عامل آبفا خوزستان به اعتبار این پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: این تفاهم نامه و آبرسانی به این روستاها که در ۱۳ شهر خوزستان اجرایی می‌شود بالغ بر یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است که این اقدام یک گام مهم در آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی می باشد.

وی با اشاره به افتتاح پروژه آبرسانی به روستای رامشیر ادامه داد: همزمان با افتتاح تفاهم نامه بهره برداری از طرح آبرسانی به ۷۰ خانوار روستای چای عوفی از توابع شهر رامشیر اجرایی شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول