اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

چه کسی پشت رشد اخیر قیمت بیت کوین است؟

قیمت بیت کوین طی دو سه روز گذشته دوباره روزی حدود هزار دلار رشد کرده و امروز به 33 هزار و 700 دلار رسید. باید دید چه کسی دوباره برای بالا بردن قیمت بیت کوین دست به کار شده است.

چه کسی پشت رشد اخیر قیمت بیت کوین است؟

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک، در معاملات امروز قیمت بیت کوین حدود هزار دلار رشد کرد و به قیمت 33 هزار و 700 دلار رسید. به نظر می‌رسد دوباره ایلان ماسک، بنیانگذار شرکت تسلا، برای بالا بردن قیمت بیت کوین دست به کار شده است؛ چراکه گفته که ممکن است دوباره فروش خودروهای تسلا با بیت کوین را از سر بگیرد.

وی البته فعلا تلاش کرده فقط در این باره صبحت کند؛ چراکه گفته که برای اجرای این تصمیم منتظر است، ببیند چقدر صنعت استخراج بیت کوین به سمت استفاده از انرژی‌های پاک رفته است. قبلا هم ماسک با چنین اظهاراتی باعث شده بود که برای مدت کوتاهی قیمت بیت کوین در بازار جهانی رشد کند.

وی شرط کرده که باید صنعت استخراج بیت کوین سهم انرژی‌های پاک در مصرف برق خود را به بالای 50 درصد برساند. 

مدیر عامل خودروسازی تسلا در ماه می گفته بود که امکان استفاده از ارزهای مجازی برای خرید خودروهای تسلا وجود ندارد، اما حالا ماسک دوباره زیر این حرف زده است. ابتدای سال جاری هم اعلام تصمیم مشابه از سوی ایلان ماسک باعث رشد چند هزار دلاری قیمت بیت کوین در بازار جهانی شده بود. 

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول