اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

المپیک توکیو| موج سواری سلطانی فر روی افتخارآفرینی فروغی/ طلایی که به وزیر ورزش الهام شده بود

وزیر ورزش و جوانان پس از مدال آوری تیرانداز کشورمان، از پیش بینی خود را برای این نتیجه خبر داد اما چرایی عدم حضورش در سالن دلالت دیگری دارد.

المپیک توکیو| موج سواری سلطانی فر روی افتخارآفرینی فروغی/ طلایی که به وزیر ورزش الهام شده بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جواد فروغی ملی‌پوش تیراندازی کشورمان توانست در المپیک توکیو اتفاقی تاریخ را رقم بزند و صاحب مدال طلا شود. این نخستین مدال تاریخی تیراندازی کشورمان محسوب می‌شود.

بعد از این اتفاق تاریخی، صحبت‌های مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان قابل توجه بود. وی پس از کسب طلا، در تماسی اعلام کرد که به فروغی در تهران گفته بودم که تو طلایی هستی.

 

نکته قابل تامل در این صحبت‌ها اینکه اگر وزیر ورزش آنقدر مطمئن بود که فروغی به مدال طلا می‌رسد و آن را پیش بینی هم کرده بود، چرا در سالن تیراندازی حضور پیدا نکرد تا مدال آوری او را از نزدیک تماشا کند و به او تبریک بگوید؟ آیا نباید پرسید که چنین پیش بینی، چرا وی را راهی سالن دیگری کرده بود؟ چرا باید چنین فیلمی از سلطانی فر به بیرون درز شود تا به اصطلاح، انگاره سازی برای اشراف وی بر ورزش ایجاد شود؟ به سوای مدال تاریخی فروغی، وضعیت امروز و دیروز نمایندگان اعزامی نشان از واقعیت های مدیریتی ورزش کشور دارد.

به گزارش خبرنگار فارس، سلطانی‌فر امروز برنامه خود را حضور در سالن شمشیربازی ترتیب داده بود که نمایندگان کشورمان هم نتایج خوبی را کسب نکردند و حذف شدند. انتظار بر این بود که این نفرات امروز روی سکو بروند که چنین نشد. به نظر می رسد سلطانی فر نیز با همین انگاره راهی سالن شده بود که مدال طلای فروغی، همه معادلات را برهم زد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول