اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

جریمه بیش از 2 میلیارد ریالی متخلفین اقتصادی در آستارا

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری آستارا تعداد بازرسی‌های گشت‌های تنطیم بازار این شهرستان را پنج‌هزار و 541 مورد دانست و تصریح کرد: در قالب این تعداد بازرسی، 102 فقره پرونده تخلف به ارزش دو میلیارد و 881 میلیون ریال تشکیل و افراد متخلف جهت به تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی شده‌اند.

جریمه بیش از 2 میلیارد ریالی متخلفین اقتصادی در آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، کامبیز لقمانی‌مقدم امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان در محل فرمانداری اظهار کرد: هیچ مصوبه‌ای مبنی‌بر افزایش قیمت نان در شهرستان آستارا ابلاغ نشده و هرگونه افزایش قیمت تخلف بوده و با متخلفین در چهارچوب قانون برخورد خواهد شد.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان آستارا به کمبود فولاد و سیمان در این شهرستان اشاره کرد و افزود: طبق بررسی‌های صورت‌گرفته کمبود فولاد و سیمان ممکن است تا پایان مرداد ماه تداوم داشته باشد و در تلاش هستیم کمبودهای موجود در این حوزه را به حداقل برسانیم.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان آستارا با بیان اینکه عرضه مرغ باید با تقاضای مردم همخوانی داشته باشد، گفت: تمام تلاش خود را درخصوص حل این مشکل انجام داده و امیدواریم در آینده نزدیک هم در حوزه عرضه و هم در زمینه عدم افزایش قیمت مرغ شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

لقمانی‌مقدم تعداد بازرسی‌های گشت‌های تنطیم بازار شهرستان آستارا را  پنج‌هزار و 541 مورد دانست و تصریح کرد: در قالب این تعداد بازرسی، 102 فقره پرونده تخلف به ارزش دو میلیارد و 881 میلیون ریال تشکیل و افراد متخلف جهت به تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی شده‌اند.  

وی تعداد گشت‌های مشترک ستاد تنظیم بازار شهرستان آستارا را 40 مورد دانست و بیان کرد: ۲۲ فقره گران‌فروشی، هشت فقره کم‌فروشی، ۳۰۰ فقره عدم‌درج قیمت، ۳۷ فقره تعطیلی صنف بدون اطلاع‌رسانی، ۶ فقره عرضه خارج از شبکه و ۱۴ مورد عدم‌صدور فاکتور ازجمله تخلفات واحدهای صنفی این شهرستان است.

انتهای پیام /۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول