اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

7 سال انتظار برای ظهور پروژه نیمه کاره میناب مال/ 90 خریدار شکایت کردند +اسناد

فارس از انتظار 7 ساله خریداران پروژه میناب مال، تخلفات و نواقص این پروژه گزارش می‌دهد.

7 سال انتظار برای ظهور پروژه نیمه کاره میناب مال/ 90 خریدار شکایت کردند +اسناد

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، سال ۱۳۹۳ آقایان امیر مهدی بصیری و عبدالرحمن تمیز با تبلیغات گسترده ۸۰۰ دهنه مغازه مجتمع تجاری میناب مال را به فروش رساندند.

در تبلیغات مدت زمان تحویل هر باب مغازه ۶ ماه ذکر شده بود و هر متر مربع مغازه در این مجتمع از ۳ و نیم میلیون تومان الی ۸ میلیون تومان بفروش رسید.

علاوه بر آن در تبلیغات این پروژه شهربازی، سینما، هایپرمارکت و پارکینگ نیز از مواردی بود که سرمایه گذاران را به خود جذب می‌کرد.

به گفته یکی از خریداران این پروژه، علیرغم اینکه در تبلیغات مدت زمان تحویل ۶ ماه ذکر شده بود اما پس از گذشت ۳ الی ۶ ماه فقط مبایعه نامه خرید مغازه ها به دستمان رسید که در آن مدت زمان تحویل بر خلاف تبلیغات این پروژه ۲ سال ذکر شده بود.

تصاویر مبایعه نامه خرید مغازه در این پروژه:

مغازه هایی که به نحوه های گوناگون نقدی، قسطی و شرایطی در سال ۹۳ به فروش رسید اما حال با گذشت ۷ سال تنها ۳۰ الی ۴۰ درصد آن به بهره‌برداری رسیده است.

تصاویر نظریه هیئت کارشناسان رسمی دادگستری مبنی بر نقواص قراردادی و عملیات اجرایی در این پروژه:

علاوه بر تمام این موارد در خصوص زمین این مجتمع نیز کش و قوس های فراوانی وجود داشت، آقای رضا مجابی از کسانی بود که ادعای مالکیت بر بخشی از این زمین را داشت که علیرغم داشتن اسناد و مدارک شکوایه آن به سرانجامی نرسید.

محمد آفریدونی نماینده خریداران مجتمع تجاری میناب مال در گفت و گو با خبرنگار فارس در میناب اظهار داشت: در این خصوص قریب به یک سال و نیم است طرح دعوی داده ایم.

وی افزود: ۹۰ نفر در خصوص این پرونده از آقایان بصیری و تمیز شکایت کرده‌اند.

نماینده خریداران اذعان داشت: در ابتدای خرید مغازه در این مجتمع قرار بود سند عرصه و اعیان داده شود اما اکنون تنها اعیان است.

آفریدونی تصریح کرد:طی جلسات متعدد به آقای بصیری ۸ ماه فرصت داده شد اما شاهد هیچگونه پیشرفت فیزیکی نبودیم.

وی با اشاره به جلسات با مسئولان ذیربط، گفت: آقای بصیری تنها اذعان دارد که از خریداران چک دارد و پاس نمی‌شود که این صبحت در صورتی است که برخی ۸۰ الی ۹۰ درصد هزینه را پرداخت کرده اند و برخی دیگر نیز ۳۰ الی ۴۰ درصد آن را.

محمد آفریدونی در پایان ایراد داشت: پرونده شکوایه ما به شورای حل اختلاف ارجاع داده شده، اما به نظر و عقیده من این حجم پرونده در حد و حدود شورای حل اختلاف نیست.

گزارش از علیرضا صالحی

 

انتهای پیام/۸۸۰۴۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول