اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای طرح «دوباره زندگی» در زنجان

سرپرست اداره کل زندان‌های استان زنجان از اجرای طرح «دوباره زندگی» در زنجان خبر داد و گفت: 4 زندانی در این طرح آزاد شدند.

اجرای طرح «دوباره زندگی» در زنجان

حجت‌الاسلام حسین بنیادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های اداره کل زندان‌ها بهره‌گیری از ظرفیت خیرین در کمک به زندانیان جرائم غیرعمد است.

وی از اجرای طرح دوباره زندگی و آزادی چهار زندانی جرائم مالی زندان‌های استان زنجان خبر داد و گفت: در قالب ان طرح چهار زندانی جرایم مالی غیرعمد زندان‌های استان با پرداخت ۲۸۰ میلیون ریال در قالب طرح دوباره زندگی از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

سرپرست اداره کل زندان‌های استان زنجان ضمن قدردانی از حمایت های خیرین و نیکوکاران در آزادی این زندانیان گفت: از محل اعتبارات طرح دوباره زندگی مبلغ ۲۸۰ میلیون ریال به مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج استان اختصاص پیدا کرده بود که پس از تلاش‌های صورت گرفته از سوی مددکاران این مرکز و زندان و پس از گذشت شکات، چهار زندانی نیازمند جرایم مالی زندان مرکزی در دهه ولایت از زندان آزاد و موجبات خوشحالی خانواده‌های آنان در این ایام فراهم شد.

وی به رویکرد جدید سازمان زندان‌ها در دوره تحول اشاره و گفت: در دوره جدید تحول قوه قضاییه با اتخاذ تدابیر لازم امنیتی شرایط برای حضور رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در داخل زندان‌ها برای انعکاس فعالیت‌های زندان‌بانی اسلامی فراهم شده است.

وی به نقش انکارناپذیر رسانه در تغییر نگرش افکار عمومی تاکید کرد و افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدامات بسیار مثبت و ارزنده‌ای در داخل زندان‌ها در حال انجام است که باید با استفاده از ظرفیت رسانه ملی بیشترین بهره‌برداری در راستای ترویج و تبلیغ این فعالیت‌ها و خدمات انجام پذیرد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول