اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

برگزاری جشنواره استعدادیابی تیراندازی در قم

رئیس هیات تیراندازی استان قم گفت: در جلسه کادر اجرایی هیات برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره استعدادیابی این رشته در قم انجام گرفت.

برگزاری جشنواره استعدادیابی تیراندازی در قم

محمدجواد متقیان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، ‌اظهار کرد: هدف ما این است که تیراندازی قم به سطحی از پیشرفت برسد که به زودی شاهد درخشش ورزشکاران این رشته در میادین مختلف کشوری و رقابت‌های مهم برون‌مرزی همچون میادین آسیایی، جهانی و المپیک باشیم، همانگونه که درخشش جواد فروغی ملی‌پوش ارزنده تیراندازی کشورمان در بازی‌های المپیک موجب سرافرازی همگان شد.

وی با بیان اینکه رسیدن به این مهم مستلزم یک برنامه‌ریزی هدف‌مند و بلند مدت است، در ادامه به برگزاری سومین جلسه کادر اجرایی هیات تیراندازی با حضور اعضای این هیات اشاره و ابراز کرد: این جلسه در سالن تیراندازی شهید زین‌الدین مجموعه ورزشی میثم تشکیل شد و در آن فعالیت‌ها انجام شده مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس هیات تیراندازی استان قم اضافه کرد: یکی از مهمترین موضوعات این جلسه در خصوص نحوه و چگونگی برگزاری جشنواره همگانی استعدادیابی این رشته در قم بود، ضمن اینکه اهداف و شاخص‌های کلی درباره روند و چگونگی انجام کار و اجرای این طرح و عملی شدن سایر برنامه‌های هیات بررسی شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه پیرامون برنامه‌ کلاس‌های تابستانه در دو بخش آقایان و بانوان گفتگو و تبادل نظر شد، ضمنا با توجه به برگزاری کلاس‌های تابستانه در تقویم هیأت، مقرر شد تمام مربیانی که دارای مدرک تیراندازی معتبر از فدراسیون هستند از ظرفیت ابزارهای آموزشی و محیط باشگاه به منظور برگزاری کلاس‌های تابستانی ویژه شاگردان خود استفاده کنند.

متقیان‌نژاد عنوان کرد: از تمام مربیانی که علاقمند به تشکیل کلاس‌های آموزشی در سالن تیراندازی شهید مهدی زین‌الدین مجموعه میثم هستند دعوت شده تا به منظور هماهنگی و اقدامات لازم به هیات مراجعه کنند، برای ما همبستگی و همدلی مجموعه فعالان این رشته به منظور کسب رتبه‌های کشوری و بین‌المللی اهمیت دارد و یقینا به آن دست خواهیم یافت.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول