اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

۲۰۰ هزار نخل با افتتاح سد خاییز آبیاری می‌شود

استاندار بوشهر گفت: اجرای سد خائیز مهمترین و بی‌سابقه ترین اقدام دولت در قبل و بعد از انقلاب در شهرستان تنگستان و راهکاری مهم برای نجات نخیلات این شهرستان به شمار می‌رود.

۲۰۰ هزار نخل با افتتاح سد خاییز آبیاری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به خشکسالی‌های پی در پی، اجرای سد خائیز مهمترین و بی‌سابقه ترین اقدام دولت در قبل و بعد از انقلاب در شهرستان تنگستان و راهکاری مهم برای نجات نخیلات این شهرستان به شمار می‌رود.

استاندار بوشهر گفت: آورد رودخانه فصلی خاییز ۱۱ میلیون متر مکعب است که با توجه به ظرفیت این سد امکان ذخیره آن و پیشگیری از وقوع سیلاب به خوبی فراهم می‌شود.

وی بیان داشت: با افتتاح سد خاییز آب مورد نیاز برای آبیاری ۲۰۰ هزار اصله نخل فراهم شده است که با همت دولت دوازدهم اجرا و یکی از آرزوهای مردم تنگستان محقق شد.

گراوند بیان داشت: سد باهوش یکی دیگر از سدهای مهم شهرستان تنگستان است که امید می‌رود به زودی مورد بهره برداری قرار گیرد و انتظار می‌رود نمایندگان استان در این پروژه نیز کمک کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول