اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

99 درصد موارد کرونا در انگلیس «دلتا» است

بررسی‌ها نشان می‌دهد که ۹۹ درصد موارد ابتلا به کووید ۱۹ در انگلیس از نوع ویروس دلتا است. گزارش‌ها همچنین حاکی از آن است که نوع دلتا با افزایش موارد ابتلا به کووید ۱۹ در انگلیس در هفته های گذشته مرتبط است.

99 درصد موارد کرونا در انگلیس «دلتا» است

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از بیزنس استاندارد، مقامات بهداشتی انگلیس در تازه‌ترین اظهارات خود درباره افزایش خطر ابتلا به نوع  دلتا هشدار داده‌اند و تأکید کرده‌اند، حتی اگر فردی قبلا مبتلا به کووید ۱۹ شده باشد مجدد در معرض خطر قرار دارد؛ تحقیقات بیشتر در زمینه جزئیات سرایت دلتا ادامه دارد.

اطلاعات نشان می‌دهد که ۹۹ درصد موارد ابتلا به کووید ۱۹ در انگلیس از نوع ویروس دلتا است. گزارش‌ها همچنین حاکی از آن است که نوع دلتا با افزایش موارد ابتلا به کووید ۱۹ در انگلیس در هفته های گذشته مرتبط است.

بهداشت عمومی انگلستان (PHE) که به طور هفتگی همه انواع نگرانی (VOC)  ویروس در کشور را رصد می‌کند، افزای چند برابری موارد ابتلا به کرونا طی روزها و هفته‌های اخیرا را مرتبط با شیوع گونه دلتا و نه دیگر سویه‌های ویروس کرونا دانست.

با اشاره به آخرین داده‌های بستری در بیمارستان، ۳،۶۹۲ نفر با نوع دلتا در بیمارستان بستری شده‌اند که از این تعداد ۲،۱۵۲ نفر (۵۸.۳ درصد) واکسینه نشده و ۸۴۳ نفر (۸.۲۲ درصد) کاملاً واکسینه شده‌اند.

جنی هریس، رئیس اجرایی آژانس امنیت بهداشت انگلیس گفت: جدیدترین اطلاعات بستری در بیمارستان یک بار دیگر نشان می‌دهد که واکسیناسیون برای محافظت از ما در برابر بیماری شدید و مرگ تا چه اندازه حیاتی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول