اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عاشوری: دو تیم خسته بودند و زیاد احتیاط کردند/ملوان شایستگی حضور در لیگ برتر را دارد

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌ آباد گفت: در بازی شب گذشته هر دو تیم خسته بودند و زیاد از حد احتیاط کردند.

عاشوری: دو تیم خسته بودند و زیاد احتیاط کردند/ملوان شایستگی حضور در لیگ برتر را دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محسن عاشوری پس از شکست خیبر مقابل ملوان و کنار رفتن از جام حذفی اظهار داشت: مدت زیادی نیست که تیم را تحویل گرفته‌ام و قرار هم نبود تغییر و تحولی انجام بدهم. با این دید آمدم که تیم و نفراتی که قرار است برای فصل بعد حفظ کنیم را بهتر بشناسم و همچنین نقاط ضعف ما ترمیم و تقویت شوند.

وی افزود: بازی با ملوان در مسابقات جام حذفی بود و یک تیم می‌تواند صعود کند به همین خاطر بازی کیفیت خوبی نداشت. با اینکه هم دمای هوا در این زمان از سال مناسب و هم اینکه زمین خوب بود هر دو تیم مقداری خسته بودند و زیاد از حد احتیاط کردند. تیم ما مثل ملوان راضی بود که بازی به پنالتی کشیده شود. دقت در این ضربات خیلی مهم است اما گلر ملوان روز خوبی داشت و دو پنالتی را مهار کرد.

عاشوری گفت: به تیم ملوان و مربی جوان آن‌ها تبریک می‌گویم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم برای فصل بعد تیمی خوب و مدعی روانه مسابقات کنند. همینطور امیدوارم تیم ما که می‌دانم هواداران لر تبار زیادی در سراسر ایران دارد و این بازی را نگاه می کردند نیز در فصل آتی تیم خوبی روانه بازی ها کند. امیدوارم برای فصل جدید یک تیم قوی و مقتدر روانه مسابقات کنیم.

سرمربی خیبر در مورد اینکه با سیروس قایقران دوست و همبازی بوده، عنوان کرد: اولین بار که او را دیدم سال63 در اردوی آمادگی تیم ملی و قبل از اعزام به سنگاپور برای بازی‌های آسیایی بود. چون اصلیت گیلانی دارم به خاطر هم زبان بودن ارتباط ما نزدیک شد. در سال‌های سال و در اردوهای تیم ملی اکثرا هم اتاق بودیم. کسی نیست که از او خاطره بدی داشته باشد. او خاطرات خوبی برای ما ساخته بود. نه من بلکه تمام همبازی‌هایش در تیم ملی مانند کرمانی که دستیار من هم بود.

وی تاکید کرد: با قایقران خاطرات زیادی داشتیم و امیدواریم روحش شاد باشد. امیدوارم ملوان بندرانزلی که با سیروس قایقران‌ها، غفور جهانی‌ها، مازیار زارع‌ها و پژمان نوری‌ها شکل گرفت و افتخار آفرید به جایگاه خودش برسد. این تیم از نظر قدمت شایستگی این را دارد که در لیگ برتر باشد اما حتما مشکلاتی وجود دارد که امیدوارم برطرف شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول