اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

45 هزار کردستانی نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند/تزریق ۱۴۴ هزار دُز واکسن کرونا

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه بر اساس آخرین آمار تا کنون ۹۹ هزار و ۳۵۰ نفر در کردستان در قالب نوبت اول در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند، گفت: ۴۵ هزار و ۳۴۶ نفر نیز واکسن نوبت دوم را دریافت کرده‌اند.

45 هزار کردستانی نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند/تزریق ۱۴۴ هزار دُز واکسن کرونا

ابراهیم قادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: از آغاز اجرای طرح واکسیناسیون کرونا تاکنون ۱۵ پارت واکسن به استان اختصاص یافته و گروه‌های هدف آن را دریافت نموده‌اند.

وی با بیان اینکه تا این لحظه ۱۴۴ هزار و ۶۹۶ دُز واکسن کرونا در استان در قالب نوبت اول و دوم تزریق شده است، افزود: روند تزریق  واکسیناسیون طی روزهای آینده بیشتر خواهد شد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه بر اساس آخرین آمار تا کنون ۹۹ هزار و ۳۵۰ نفر در کردستان در قالب نوبت اول در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند ، افزود: ۴۵ هزار و ۳۴۶ نفر نیز واکسن نوبت دوم را دریافت کرده‌اند.

قادری با ذکر اینکه واکسیناسیون با تداوم طرح شهید سلیمانی با شدت بیشتری انجام می‌شود، یادآور شد: تزریق واکسن کرونا به گروه‌های هدف در استان همچنان ادامه دارد و از مردم انتظار می‌رود که در موعد مقرر برای دریافت واکسن به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

وی تعداد کل واکسن دریافت شده را ۲۲۱ هزار و ۳۹۰ دُز اعلام کرد و گفت: تاکنون ۶۶ درصد واکسن‌های دریافتی به گروه‌های هدف تزریق شده است.

قادری درصد پوشش واکسیناسیون پرسنل بهداشت و درمان را ۹۲ درصد عنوان کرد و افزود: ۶۰ درصد سالمندان بالای ۸۰ سال تاکنون در استان در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول