اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

پروژه هایی که حناچی به سرانجام نرساند/ جلسه منتخبین شورای ششم با معاونان شهردار

منتخب شورای ششم تهران از برگزاری جلسه مشترک منتخبین شورای ششم با دو معاون عمران و حمل ونقل حناچی طی روز آینده خبر داد و گفت: بسیاری از پروژه های عمرانی شهرداری های گذشته در دوره حناچی به اتمام نرسید.

پروژه هایی که حناچی به سرانجام نرساند/ جلسه منتخبین شورای ششم با معاونان شهردار

ناصر امانی، منتخب شورای ششم تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره جلسه منتخبین شورای ششم با دو معاون حناچی اظهارداشت: دوشنبه هفته جاری این جلسه برگزار می‌شود و گزارش‌هایی در حوزه عمران و حمل و نقل ارائه خواهد شد البته ابتدا معاون عمران حناچی گزارش ارائه می‌دهد و اگر فرصت شد زمان به ارائه گزارش معاون حمل و نقل خواهد رسید.

منتخب شورای ششم گفت: در حوزه عمران طرح‌های نیمه تمام در پایتخت وجود دارد و هنوز تکلیفش مشخص نیست باید صحبت‌های صبوری دیلمی معاون عمران حناچی را بشنویم و گزارش آنها را بررسی کنیم.

وی افزود: در سال 96 خط 6 و 7 مترو ایجاد و در آستانه بهره‌برداری بود و برخی بزرگراه‌ها در جنوب تهران مانند بزرگراه شهید رستگاری و شوشتری در همین شرایط قرار داشت ولی هنوز این پروژه‌های عمرانی به اتمام نرسیده و نیمه‌تمام مانده است.

امانی گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی در تهران قطعا از برنامه‌ها و اولویت های شورای ششم و مدیریت شهری جدید خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول