اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حال این روزهای کرونایی مازندران بسیار بدتر از اسفند ۱۳۹۸

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی بابل گفت: در سوش جدید بیماری ما نگران این هستیم که مرگ و میر افزایش پیدا کند، اشغال تخت‌ها به حداکثر تحمل نزدیک شده است، پرسنل بهداشتی درمانی واقعا خسته هستند.

حال این روزهای کرونایی مازندران بسیار بدتر از اسفند ۱۳۹۸

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی بابل امروز طی گفت‌وگویی، اظهار کرد: پیش‌بینی ما این است در استان مازندران روزهای خیلی بدتر از اسفند ۱۳۹۸ داشته باشیم.

وی با بیان اسنکه متاسفانه سیر صعودی بیماران سرپایی، بستری و بدحال دیده می‌شود، افزود: سوش جدید همان جهشی است که عمده کشورهاى جهان را درگیر کرده است، در این سوش سن ابتلا بسیار پایین است.

جلالی یادآور شد: ابتلای خانوادگی خیلی بالا بوده و ما نگران این هستیم که مرگ و میر افزایش پیدا کند، اشغال تخت‌ها به حداکثر تحمل نزدیک شده است، پرسنل بهداشتی درمانی واقعا خسته هستند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی بابل با اشاره به اینکه عدم رعایت‌ها عامل این پیک بود، بیان کرد: مسافرین زیادی می‌بینیم که از استان‌های دیگر می‌آیند و هنوز که هنوز است در تالارها به‌شکل مخفیانه یا علنی مراسم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول