اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اخبار ورزشی | برترین استعدادهای المپیاد دوچرخه‌سواری معرفی شدند

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری خراسان‌جنوبی گفت: استعدادهای برتر رکاب‌زن‌ استان معرفی و با سومین المپیاد کشوری اعزام می‌شوند.

اخبار ورزشی | برترین استعدادهای المپیاد دوچرخه‌سواری معرفی شدند

سیدحمید علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: پرونده مسابقات استعداد‌های برتر دوچرخه‌سواری خراسان‌جنوبی اعزامی به سومین دوره المپیاد نخبه‌های کشور در بیرجند بسته شد.

وی افزود: در این رویداد ورزشی ۳۵ دوچرخه‌سوار برتر شهرستان‌های استان در ۴ رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری خراسان‌جنوبی تصریح کرد: برابر با بخشنامه‌ فدراسیون از هر رده سنی یک نفر در بخش پسران و یک نفر در بخش دختران به مسابقات المپیاد‌های استعداد برتر دوچرخه‌سواری کشور اعزام می‌شوند.

علوی یادآور شد: استعدادهای برتر دوچرخه‌سواری خراسان‌جنوبی بعد از آموزش‌های تخصصی به مهم‌ترین رویداد ورزشی ایران المپیاد نخبه‌های کشوری اعزام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات متولدین ۱۳۸۴ این رویداد ورزش استانی «عباس نظری و علیرضا پردل» حائز رتبه برتر شدند و در کورس رقابت متولدین ۱۳۸۵ این ماراتن نیز «امیر محمد ضیایی، احسان یکه‌خوان و محمد سلمانی» از بیرجند رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری خراسان‌جنوبی یادآور شد: در رکاب‌زنی استعدادهای برتر متولدین ۱۳۸۶ «حمید حسینی، ابوالفضل صفری و عرشیا لولو» مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در مسابقات متولدین ۱۳۸۷ نیز «فاران حمدی‌حصاری، امیرمحمد پهناور و امیرعلی کیکاووس» بر سکوهای اول تا سوم رقابت‌ها ایستادند.

علوی با اشاره به رقابت استعدادهای برتر بانوان خراسان‌جنوبی در این ماراتن ملی گفت: در رده سنی متولدین ۱۳۸۴ «کوثر عرب، فاطمه مختاری و فرزانه‌سادات طباطبایی» حائز رتبه برتر شدند و در مسابقات متولدین ۱۳۸۵ بانوان نیز «ثنا برزگر، نرگس حسین‌زاده و ریحانه عرب» از بیرجند مقام‌های اول تا سوم را به‌دست آوردند.

وی خاطرنشان کرد: در رقابت‌های رکاب‌زنی متولدین ۱۳۸۶ بانوان خراسان‌جنوبی «سما حسینی، آیدا ابریشمی‌مقدم و نیلوفر نصرآبادی» از بیرجند بر سکوهای اول تا سوم ایستادند و در مسابقات دوچرخه‌سواری متولدین ۱۳۸۷ نیز «فاطمه مزاری، آنسه عظیمی‌طبس و مهدیه رحیم‌آبادی» مقام‌های برتر را از آن خود کردند.

انتهای‌پیام/69014/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول