اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

پوتین: روسیه قادر به شناسایی و حمله به دشمن در هر سطحی از دریا، هوا و زمین است

رئیس جمهور روسیه در مراسم رژه نیروی دریایی این کشور در سن‌پترزبورگ تاکید کرد، مسکو قادر است هر دشمنی را شناسایی کند و در صورت لزوما یک حمله اجتناب ناپذیر به آن صورت دهد.

پوتین: روسیه قادر به شناسایی و حمله به دشمن در هر سطحی از دریا، هوا و زمین است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در مراسم رژه دریایی به مناسبت سالگرد تاسیس ناوگان دریایی این کشور در سن‌پترزبورگ تاکید کرد که مسکو دائما و به طور موفق تسلیحات و تجهیزات دریایی خود را توسعه داده است و قادر است هر دشمنی را شناسایی کند و در صورت لزوما یک حمله اجتناب ناپذیر به آن صورت دهد. 

براساس گزارش خبرگزاری تاس، پوتین روز یکشنبه در سخنرانی افتتاحیه این مراسم گفت: روسیه در کمترین زمان ممکن جایگاه ارزشمندی در میان قدرت‌های پیشروی دریایی به دست آورده است و دستاوردهای خود را از یک قایق کوچک به ناوهای اقیانوس پیما و ناوهای مجهز اتمی با موشکهای کروز زیردریایی ارتقا داده است. 

رئیس جمهور روسیه همچنین به سیستمهای پدافند ساحلی و سلاحهای نقطه زن فوق فراصوت ارتش این کشور اشاره و بر توسعه و تقویت هرچه بیشتر آن تاکید کرد. 

ولادیمیر پوتین با تمجید از توان دریایی روسیه اضافه کرد، امروز نیروی دریایی روسیه از همه پتانسیل لازم برای حفاظت از سرزمین مادری و منافع ملی روسیه برخوردار است.

وی در ادامه سخنرانی خود تاکید کرد، روسیه قادر به شناسایی دشمن در هر سطحی از دریا، هوا و زمین است و در صورت لزوم قادر به حملات اجتناب ناپذیر علیه آنهاست.

در مراسم رژه دریایی نیروی دریایی روسیه که روز یک شنبه در سن پترزبورگ برگزار شده است دو ناو ایرانی سهند و مکران به همراه امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و «کاظم جلالی» سفیر ایران در مسکو نیز به عنوان مهمانان ویژه حضور دارند. 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول