اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نوباوه: مصوبه مجلس از جهت فروختن منافع ملی به غربی‌ها دست روحانی را بست

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر مصوبه مجلس نبود روحانی کارهایی انجام می‌داد که در هشت سال گذشته انجام داده، یعنی منافع کشور را به غربی‌ها می‌فروخت.

نوباوه: مصوبه مجلس از جهت فروختن منافع ملی به غربی‌ها دست روحانی را بست

بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در واکنش به سخنان امروز روحانی مبنی بر اینکه یک مصوبه‌ای را مجلس گذراند و آن مصوبه دست و پای ما را بست، اظهار داشت: اظهارات آقای روحانی از این جهت قابل تامل است که اگر مصوبه مجلس نبود ایشان کارهایی می‌کرد که در هشت سال گذشته انجام داد یعنی منافع کشور را به غربی‌ها می‌فروخت.

وی افزود: مصوبه مجلس باعث این شد که آقای روحانی در واپسین روزهای دولت خود، نتواند منافع ملی را آنگونه که دوست داشت و آنچه که به شرکت‌های غربی قول داده بود را از دست بدهد و یغما به بفرستد لذا از این جهت سخنان روحانی درست است.

نوباوه در ادامه یادآور شد: مجلس شورای اسلامی کاملا ایستادگی کرد، مقرراتی وضع کرد که دولت بدون نظر داشتن حفظ منافع کشور قطعاً نمی‌تواند اقدامی انجام دهد و این تازه اول ماجرا بود برای اینکه مردم بفهمند به دلیل نبود قانون مناسب در مجلس دهم ، روحانی هر کاری که خواست انجام داد و هر گونه که خواست چوب حراج به منافع ملی کشور زد لذا لازم نیست استدلال زیادی کنیم.

این نماینده مجلس یازدهم شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: همین وضعیتی که برجام دارد به همه منافع ما ضربه زد و تمامی اعترافاتی که تیم مذاکره کننده از آقای ظریف تا عراقچی و دیگران دارند موید این ماجراست.

وی در خاتمه سخنانش خاطرنشان کرد: در واقع مصوبه مجلس برای حفظ منافع ملی کشور و صیانت از حقوق هسته‌ای کشورمان تعیین شد که آقای روحانی نتواند به قول هایی که به اروپایی‌ها داده بود، جامه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول