اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کلاهبرداری ۸ میلیارد تومانی از کاربران بازار بورس/متهم ۲۲ ساله دستگیر شد

پلیس تهران از دستگیری جوان ۲۲ ساله‌ای خبر داد که با جعل عنوان، ۸ میلیارد تومان از کاربران بازار بورس کلاهبرداری کرده بود.

کلاهبرداری ۸ میلیارد تومانی از کاربران بازار بورس/متهم ۲۲ ساله دستگیر شد

سردار مسعود مصدق معاون هماهنگ کننده پلیس تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری جوان22 ساله ای خبر داد که با جعل عنوان 80 میلیارد ریال از کاربران بازار بورس کلاهبرداری کرده بود. 

سردار مصدق در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی دریافت شکایتی مبنی بر کلاهبرداری یک جوان 22 ساله به بهانه سرمایه‌گذاری در بازار بورس، شناسایی و دستگیری متهم در اختیار تیمی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

سردار مصدق تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که متهم با جعل عنوان و ادعای ذی نفوذ بودن در دستگاه های اجرایی و همچنین ادعای مهارت در معاملات بازار بورس و سود آوری بالای سرمایه گذاری این بازار، مبالغ فراوانی از مالباخته دریافت و پس از اخذ وجوه، دیگر پاسخگوی تماس های تلفنی نبوده است.

معاون هماهنگ کننده پلیس تهران ادامه داد : در ادامه تحقیقات پلیسی چند پرونده مشابه دیگر نیز به این پلیس ارجاع و در این پرونده ها نیز متهم پس از جلب اعتماد قربانیان خود و تخصیص نام کاربری و رمز عبور ساختگی به این افراد و جعل اسناد مربوط به اعطا و تخصیص ارزهای دیجیتال پربازده اموالشان را تحصیل و بلافاصله گریخته بود.

وی با اشاره به اینکه هویت این متهم و مخفیگاه وی،  شناسایی شد، افزود: پس از هماهنگی های قضائی، روز گذشته تیمی از ماموران این پلیس به مخفیگاه متهم در محدوده جنت آباد اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی این کلاهبردار جوان را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی کنند.

سردار مصدق با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را  80 میلیارد ریال محاسبه کرده اند خاطرنشان کرد: کشف سایر جرایم احتمالی و شناسایی مالباختگان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول