اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

تعداد تماشاگران آمریکایی افتتاحیه المپیک به کمترین میزان در 33 سال گذشته رسید

بر اساس آمار منتشرشده تعداد تماشاگران آمریکایی افتتاحیه المپیک به کمترین میزان در 33 سال گذشته رسیده است.

تعداد تماشاگران آمریکایی افتتاحیه المپیک به کمترین میزان در 33 سال گذشته رسید

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، موسسه ان بی سی یونیورسال، اعلام کرد: آمارها حاکی از آن است که افتتاحیه المپیک در آمریکا تنها 16.7 میلیون بیننده داشته که کمترین تعداد در 33 سال گذشته محسوب می‌شود.

این موسسه همچنین گفته که در تمام بسترها از جمله تلویزیون مجموعا فقط 13 میلیون آمریکایی افتتاحیه المپیک را به صورت زنده تماشا کرده‌اند. در واقع تعداد تماشاگران افتتاحیه المپیک توکیو از طریق تلویزیون در آمریکا نسبت به المپیک قبلی در ریودوژانیرو 37 درصد کاهش داشته است. در آن زمان 26.5 میلیون نفر از طریق تلویزیون مراسم افتتاحیه را در آمریکا تماشا کرده بودند.

تعداد تماشاگران تلویزیونی افتتاحیه المپیک سال 2012 لندن هم در آمریکا 40.7 درصد بود که امسال نسبت به 8 سال پیش حدود 60 درصد کاهش داشته است. در واقع در 9 المپیک اخیر برگزار شده، تعداد تماشاگران تلویزیونی مراسم افتتاحیه المپیک توکیو در آمریکا که روز جمعه برگزار شد، در کمترین میزان قرار داشته است.

به خاطر شرایط پیش آمده ناشی از شیوع کرونا مراسم افتتاحیه المپیک توکیو با کمتر از هزار نفر شرکت‌کننده و تماشاچی و تحت شدیدترین تدابیر بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

از جمله کسانی که در این مراسم غایب بودند، می‌توان به آبه شینزو، نخست‌وزیر سابق ژاپن اشاره کرد که میزبانی این مسابقات در زمان دولت وی به توکیو واگذار شده بود.

یکی از دلایلی که در آمریکا تعداد کمی افتتاحیه المپیک را تماشا کردند این بود که توکیو و سواحل شرقی آمریکا 13 ساعت اختلاف زمان دارند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول