اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اهدای ۷۱۶ دستگاه کولرگازی به نیازمندان هرمزگانی+عکس

آیین اهدای ۷۱۶ دستگاه کولر گازی به نیازمندان هرمزگانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و مدیرکل کمیته امداد هرمزگان برگزار شد.

اهدای ۷۱۶ دستگاه کولرگازی به نیازمندان هرمزگانی+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در حاشیه این آیین گفت: کمیته امداد یک حرکت بسیار مبارک در استان آغاز کرده و در همین راستا موفق شدند ۷۱۶ دستگاه کولر را برای نیازمندان این استان فراهم کنند.

عبادی زاده افزود: مردم استان به ویژه قشر کمتر برخودار جامعه این روزها با توجه به بیماری کرونا و گرمای طاقت فرسای هوا شرایط سختی دارند که خوشبختانه این کولرها بخشی از مشکل گرمای هوا را برای برخی خانواده‌های نیازمند حل می‌کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اظهار داشت: طبق اعلام کمیته امداد استان، حدود ۲ هزار خانواده نیازمند فاقد کولر در هر وجود دارد که از مردم عزیز و مؤمن استان می‌خواهم در این مسئله ورود و با اهدای کمک‌های خود مشکل این خانواده‌ها را رفع کنند.

 

جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان نیز اظهار داشت: همزمان با ایام دهه امامت و ولایت ۷۱۶ دستگاه کولر گازی به مددجویان این نهاد تقدیم کردیم که ارزش هر دستگاه کولر ایرانی خریداری شده بالغ بر ۱۱ میلیون تومان است و اعتبار کلی هزینه شده برای این طرح بزرگ نیز بالغ بر ۸ میلیارد تومان بوده که با کمک خیرین و کمک‌های امداد تامین شده است.

 

تراهی افزود: دیگر برنامه مهم ما همزمان با عید غدیر خم خواهد بود و در این روز نیز ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی اهدا می‌شود همچنین در این روز اطعام غدیر با پخت و توزیع ۱۱۰ هزار پرس غذا را خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول