اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

۳۰ مدیر بومی و ۲۰ مدیر غیربومی در لیست ۵۰ نفرهٔ گزینه‌های شهرداری قزوین

منتخب ششمین دورهٔ شورای اسلامی شهر قزوین از تهیهٔ لیست ۵۰ نفرهٔ گزینه‌های شهرداری قزوین خبر داد و عنوان کرد: در مرحلهٔ نخست لیستی شامل ۳۰ مدیر توانمند بومی و ۲۰ مدیر توانمند غیربومی شناسایی و احصا شدند، این افراد در مراحل و بررسی‌های بعدی منتخبان پالایش شده و به لیست ۱۵ نفره تبدیل خواهد شد.

۳۰ مدیر بومی و ۲۰ مدیر غیربومی در لیست ۵۰ نفرهٔ گزینه‌های شهرداری قزوین

فرج‌الله فصیحی‌رامندی، منتخب ششمین دورهٔ شورای اسلامی شهر قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در جلسهٔ عصر امروز منتخبان شورای شهر قزوین کلیهٔ گزینه‌های پیشنهادی که از سوی مردم، نخبگان و کارشناسان به‌عنوان مدیران جهادی و توانمند برای شهرداری قزوین معرفی شده بودند را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: بر این اساس در مرحلهٔ نخست ۵۰ گزینهٔ نهایی شهرداری قزوین شامل ۳۰ مدیر توانمند بومی و ۲۰ مدیر توانمند غیربومی شناسایی و احصا شدند، این افراد در مراحل و بررسی‌های بعدی منتخبان پالایش شده و به لیست ۱۵ نفره تبدیل خواهد شد.

فصیحی‌رامندی عنوان کرد: از میان ۵۰ گزینهٔ مطرح شده، ۱۰ گزینهٔ بومی و ۵ گزینهٔ غیربومی انتخاب و از آن‌ها جهت ارائهٔ برنامه در صحن شورای ششم دعوت به‌عمل خواهد آمد و بعد از آغاز به‌کار شورها این برنامه‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این منتخب شورای ششم بیان کرد: انتخاب سرپرست برای شهرداری قزوین نیز روال عادی خود را طی می‌کند و در زمان خود به مردم معرفی خواهد شد.

فصیحی‌رامندی در پایان عنوان کرد: اگر همشهریان، نخبگان و اصحاب رسانه گزینه‌ای قوی و مدیری کارآمد و انقلابی برای شهرداری قزوین مدنظر دارند می‌توانند به هر یک از اعضای منتخب شورای ششم ارائه دهند تا ضمن بررسی آن‌ها به این لیست ۵۰ نفره اضافه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول