اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

وضعیت آب خوزستان نتیجه ربط دادن آب خوردن مردم به برجام است

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: وقتی رئیس دولت همه چیز را از جمله آب خوردن مردم را هم به برجام ربط می‌دهد طبیعی است که وضعیت آب خوزستان به اینجا برسد.

وضعیت آب خوزستان نتیجه ربط دادن آب خوردن مردم به برجام است

حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مشکل آب خوزستان گفت: وقتی رئیس دولت همه چیز کشور و از جمله آب خوردن مردم را به برجام ربط می‌دهد طبیعی است که چنین مشکلاتی در خوزستان و حتی دیگر استان‌های کشور پیش بیاید و این وضعیت نتیجه این اقدام رئیس دولت است.

وی افزود: مجموعه بی‌تدبیری‌ها که منجر به بروز این مشکلات در حوزه آب خوزستان و دیگر بخش‌ها شده خود ثمره یک تدبیری است که از سوی بدخواهان نظام اندیشیده شده و اینها از این طریق به دنبال امنیتی کردن فضای کشور هستند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: این افراد که در 8 سال گذشته تمام تلاش خود را برای ایجاد نارضایتی در کشور به کار گرفته‌اند در روزهای پایانی عمر دولت می‌خواهند اقدامات خود و نارضایتی ناشی از اقداماتشان را به اوج برسانند.

نیک بین خاطرنشان کرد: اگرچه اقدامات کوتاه مدت در روزهای اخیر برای حل مشکل خوزستان انجام شده اما نباید به این اقدامات اکتفا کرد و باید به طور جد پیگیر حل مشکل مردم خوزستان در کوتاه ‌مدت، میان مدت و بلند مدت بود.

وی افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب اشاره داشتند نباید دولتمردان در ارائه خدمت به مردم آنقدر تعلل بورزند تا موجبات نارضایتی مردم فراهم شود و به تجمعات اعتراض‌آمیز بیانجامد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت: باید مشکلات مردم به طور جد مورد پیگیری قرار گیرد و البته مردم هم در بحث تجمعات اعتراض آمیز خود مراقب نفوذ دشمن باشند و هوشمندانه جلوی اقدامات بدخواهان نظام را بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول