اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حلالی: پرسپولیس انگیزه‌اش را بعد از گل تراکتور حفظ کرد/ تیمی که 30 هفته نباخته هم نمی تواند مانع قهرمانی ما شود

هافبک اسبق تیم پرسپولیس گفت:‌ تیم پس از دریافت گل مقابل تراکتور، انگیزه اش را از دست نداد و می‌توانست با گل‌های بیشتری هم برنده شود.

حلالی: پرسپولیس انگیزه‌اش را بعد از گل تراکتور حفظ کرد/ تیمی که 30 هفته نباخته هم نمی تواند مانع قهرمانی ما شود

اسماعیلی حلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برتری سه بر یک تیم پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس با انگیزه زیادی به این مسابقه آمده بود اما شرایط جوری پیش رفت که برخلاف جریان بازی یک گل دریافت کرد. البته این تیم در نیمه اول با وجود موقعیت‌هایی که ایجاد کرد، فوتبالی تهاجمی و پرفشار بازی نکرد. هرچند در نیمه دوم با تعویض‌های یحیی گل محمدی عرصه برای تراکتور تنگ شد اما حریف روی یک ضدحمله به گل رسید.

وی افزود: پس از این گل، پرسپولیس انگیزه‌اش را از دست نداد. می‌دانستم آوردن مهدی عبدی به زمین شرایط را برای این تیم فوق‌العاده‌تر خواهد کرد زیرا در بازی قبلی با ماشین سازی دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. عبدی انگیزه فراوانی برای کمک به تیمش داشت و از سه چهار موقعیتی که مقابل تراکتور به دست آورد، دو گل به ثمر رساند و یک ضربه‌اش به تیر خورد. در کل، یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در دو دیدار اخیر بوده است.

هافبک اسبق پرسپولیس با اشاره به کشیده شدن سرنوشت قهرمانی به روز پایانی فصل توضیح داد: از روز اول هم گفتم پرسپولیس استحقاق و لیاقت قهرمانی دارد. موکول شدن تعیین سرنوشت تیم قهرمان در پایان فصل فقط هیجان بازی‌ها را بالا برده اما شک نکنید که پرسپولیس قهرمان می‌شود.

حلالی درباره اینکه با توجه به شکست نخوردن پیکان در 9 بازی اخیر آیا پرسپولیس از حاشیه امنی برای برتری در هفته پایانی لیگ برتر برخوردار است، گفت: پرسپولیس با انگیزه فعلی‌اش، اصلا به این مسائل نگاه نمی‌کند؛ حتی اگر تیمی 30 هفته شکست نخورده باشد، با توجه به شرایط فعلی این تیم کار سختی خواهد داشت. در بازی با تراکتور هم دیدید با وجود آنکه پرسپولیس یک گل دریافت کرد، اما با انگیزه و پرفشار کار خود را ادامه داد و می‌توانست گل‌های بیشتری هم به ثمر برساند. بازی با پیکان هم همین است.

وی ادامه داد: تنها موضوعی که تا حدی امکان دارد شرایط پرسپولیس را سخت کند، پایین تر بودن کیفیت زمین ورزشگاه شهدای شهر قدس از ورزشگاه آزادی است. اگر این موضوع دردسرساز نشود هیچ بحثی نمی‌تواند جلوی پرسپولیس را بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره تعویض‌های یحیی گل محمدی در این مسابقه عنوان کرد: گل محمدی در ابتدای نیمه دوم امید عالیشاه و مهدی عبدی را به زمین آورد که هر دو در هفته‌های اخیر عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. وی طبق یک برنامه‌ریزی فشار کار را بین بازیکنان تقسیم کرده بود تا به برخی نفرات فشار زیادی نیاید. شاید اگر عبدی از ابتدا در زمین بود خسته می‌شد و نمی‌توانست کیفیت حضورش در نیمه دوم در زمین را نشان بدهد. با طرز تفکر گل محمدی جدای از آنکه بازیکنان آسیب ندیدند، پرسپولیس به هدف خود رسید.

حلالی خاطرنشان کرد: پرسپولیس امسال تیم فوق‌العاده‌ای دارد و ان‌شاءالله همین روند را ادامه بدهد. حتی اطمینان دارم در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه‌ای متفاوت از سال گذشته کسب خواهد کرد و می‌تواند جام این رقابت‌ها را هم به دست بیاورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول