اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خرمگاه: امیدوارم همه داوران فغانی را الگوی خود قرار دهند/خستگی ما را اذیت کرد

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: مصدومیت بازیکنان و خستگی بیش از اندازه بازیکنان ما را اذیت کرد.

خرمگاه: امیدوارم همه داوران فغانی را الگوی خود قرار دهند/خستگی ما را اذیت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد خرمگاه در نشست خبری بعد از بازی با سایپا اظهارداشت: ما از هواداران‌مان معذرت می‌خواهیم، تلاش خودمان را کردیم اما نتایج خوب نبوده است. امیدوارم هفته آخر نتیجه خوبی بگیریم و بازی را با برد به پایان برسانیم. متاسفانه بی‌انگیزگی کمی بازیکنان ما را اذیت کرد. نزدیک به 7-8 بازیکن که 5 بازیکن فیکس بودند مصدوم هستند و در 3 بازی دقیقه 30 - 35 خستگی بازیکنان ما را اذیت می‌کند. 

مربی تیم فوتبال آلومینیوم ادامه داد: بازیکنانی که می‌توانستند تاثیرگذار باشند نیستند و متاسفانه در خط دفاع خیلی اذیت می‌شویم که این به خاطر خستگی است. بچه‌ها بدون استراحت لیگ را شروع کردند و این خستگی ما را آزار داده است. مهمترین نکته اینکه به خاطر داوری بازی تبریک می‌گویم. آقای فغانی در سطح جهانی قضاوت کرد و فیلم بازی را باید بارها ببینیم که در چه سطح و کلاسی قضاوت کرده است. امیدوارم همه داوران ما به این روز برسند و شرایطی باشد که فغانی را الگوی خود قرار دهند. من به او تبریک می‌گویم، فغانی مستحق داوری جهانی است.

خرمگاه خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما این بود که بازیکنان تحلیل بروند. برحسب نداشته‌ها برنامه‌ریزی کردیم، ما جابه‌جایی‌های زیادی داریم، جابر انصاری را در پیستون راست گذاشتیم و نوری را دفاع وسط بازی دادیم و به خاطر ناچاری 2 بازی از او استفاده کردیم. خستگی بچه‌های ما را از پا درآورده و 3-4 بازی است که اذیت شده‌ایم. پاس‌های خوب که می‌شد به موقعیت تبدیل شود بچه‌ها به حریف تقدیم می‌کردند و مشکل ما ذهنی، روحی و بدنی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول