اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عالیشاه: بازیکنان پرسپولیس نشان دادند بین‌المللی هستند/اگر همه توپ‌ها گل شود فوتبال بسکتبال می شود

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در ابتدای نیمه دوم بازی با تراکتور غافلگیر شدیم اما بازیکنان ما نشان دادند بین‌المللی هستند.

عالیشاه: بازیکنان پرسپولیس نشان دادند بین‌المللی هستند/اگر همه توپ‌ها گل شود فوتبال بسکتبال می شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امید عالیشاه درباره برتری سه بر یک پرسپولیس مقابل تراکتور اظهار داشت: در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌هایی هم داشتیم. در ابتدای نیمه دوم غافلگیر شدیم اما بازیکنان ما نشان دادند بین‌المللی هستند. خوب شرایط را کنترل کرده و به بازی برگشتند. تنها حسرت من این است که هواداران در ورزشگاه حضور ندارند و جای آنها خالی است اما انرژی و نفس گرم‌شان سبب می شود بچه ها برای شادی هواداران مضاعف کار کنند. 

وی درباره استرس هواداران برای قهرمانی پرسپولیس در بازی پایانی لیگ مقابل پیکان گفت: امیدوارم هفته آخر هم این اتفاق بیفتد. باید به یک نکته هم اشاره کنم. در بیشتر نقاط دنیا هواداران آرام آرام وارد ورزشگاه می‌شوند و امیدوارم بحث واکسیناسیون هرچه زودتر حل شود زیرا فوتبال بدون تماشاگر روح ندارد و گویا جای یک چیز همیشه خالی است. فوتبال بدون تماشاگر کسل‌کننده است.

بازیکن تیم پرسپولیس درخصوص فرصت‌های از دست رفته این تیم اضافه کرد: امیدوارم آن روز اتفاق بیفتد. اگر قرار باشد همه توپ‌ها به گل برود، فوتبال بسکتبال می شود. باید موقعیت ایجاد کنید تا چند توپ به گل برود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول