اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اکبرپور: به اندازه 30 سال در ماشین‌سازی پیر شدم/ تمام دارایی باشگاه ما در یک وانت است!

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: در دو بازی آخر به اندازه 30 سال پیر شدم و دیگر توان حرف زدن هم ندارم.

اکبرپور: به اندازه 30 سال در ماشین‌سازی پیر شدم/ تمام دارایی باشگاه ما در یک وانت است!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا اکبرپور پس از شکست 5 بر صفر مقابل پیکان اظهار داشت:‌ از زمانی که به ماشین‌سازی آمده‌ام سعی و تلاش‌مان این بود که از آبروی فوتبال تبریز دفاع کنیم و نتایج نسبتاً خوبی هم گرفتیم. اما از بازی قبلی مقابل پرسپولیس فشار زیادی روی تیم ما بود که منجر به باخت شد از طرف آن بازی و فشاری که روی بازیکنان آمده بود اعم از اینکه گفتند بازیکنان کم‌فروشی و تبانی کردند شرایط ما را سخت‌تر کرد. 

وی افزود: ما آنقدر هم بازیکن نداریم که اگر کسی اشتباهی یا قهری کرد بتوانیم بازیکن دیگری را جایگزین کنیم. برای هفته بعد هم به هر شکلی شده باید تیم را جمع کنیم و مقابل نفت آبادان بازی کنیم. هم مشکل فنی داریم و هم روحی؛ البته هر دو این مشکل از ابتدای فصل بوده است. یکسری مشکلات وجود دارد که الان نمی‌توان در مورد آنها صحبت کرد. یکسری مشکلات به مدیریت قبلی و نقل و انتقالاتی که در باشگاه صورت گرفت برمی‌گردد. اگر بخواهم در مورد این مسائل صحبت کنم شاید خیلی‌ها تعجب کنند. تمام دارایی ما پشت یک وانت است که امروز در این زمین و فردا در زمینی دیگر. هر روز منتظریم ببینیم که زمین تمرین‌مان کجا است. 

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: شاید بگویند اکبرپور بهانه می‌آورد. من این مسائل را در خودم می‌ریزم و حرف نمی‌زنم تا همه بدانند که مشکل و باخت تیم مقصرش من هستم. اگر بخواهم همه حرف‌ها را بزنم یکی دو ساعت زمان نیاز است. واقعاً ظلم زیادی به این ماشین‌سازی مظلوم شده است. من به خواسته هواداران به تیم آمده‌ام به مدیریت هم گفته‌ام اگر هر زمان من را نخواستید با روی باز می‌روم. هر وقت بخواهند با یک عذرخواهی تیم را تحویل می‌دهم. 

اکبرپور ادامه داد: البته به من گفته‌اند که برای فصل بعد هم باید تیم را جمع کنم اما شرایط خوب نیست. واقعیت این است که جمع کردن این تیم خیلی سخت است. ما برای هر بازی با هزاران مشکل روبه‌رو هستیم و باید 11 نفر را جمع کنیم و به میدان بفرستیم. انسان با این شرایط گریه‌اش می‌گیرد. تیم‌های دیگر اگر مشکل داشته باشند با تعویض سیستم یا بازیکن آن را حل می‌کنند اما ما باید به همه از جمله داور التماس کنیم که به دروازه‌بان ما برخورد نکنند تا مصدوم شود چون دروازه‌بان نداریم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی عنوان کرد: الان ما برای رفتن به آبادان مانده‌ایم که چطور بازیکنان را جمع کنیم. باید به این بازیکن التماس کنیم و به آن یکی زنگ بزنیم تا بیایند. شرایط وخیم است. سخت‌ترین روزهایی است که در عمر فوتبالی‌ام دیده‌ام. در این دو بازی اخیر به اندازه 30 سالی که در فوتبال بوده‌ام، پیر شده‌ام و دیگر توان حرف زدن هم ندارم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول