اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

المپیک توکیو| پیروزی والیبال ایران در حضور سه میهمان ویژه +عکس

تیم ملی والیبال کشورمان در دومین مسابقه خود در المپیک توکیو در حضور سه میهمان ویژه توانست حریفش را شکست دهد.

المپیک توکیو| پیروزی والیبال ایران در حضور سه میهمان ویژه +عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال کشورمان در دومین مسابقه خود در رقابت‌های المپیک توکیو از ساعت 4:30 در سالن آریاکه‌ آرنا به مصاف ونزوئلا رفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 20 و 25 بر 18 به سود شاگردان ولادیمیر آلکنو قرار گرفت.

* مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در سالن مسابقه ست سوم بازی ایران با ونزوئلا را تماشا کردند.

* محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال هم در سالن مسابقه حضور داشت و شاهد پیروزی ملی‌پوشان ایران بود. وی در دیدار نخست ایران مقابل لهستان غایب بود.

* امیر خوش‌خبر و سیامک افروزی، سرپرست و فیزیوتراپ تیم ملی والیبال که گفته می‌شد مشکوک به کرونا و در قرنطینه بودند اجازه خروج  از دهکده را گرفتند و در سالن مسابقه حضور داشتند.

تیم ملی والیبال کشورمان در سومین مسابقه خود در رقابت‌های المپیک توکیو روز چهارشنبه 6 مردادماه از ساعت 4:30 مقابل کانادا قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول