اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

المپیک توکیو| انتقاد ملی‌پوش والیبال از زمان بازی با ونزوئلا/ موسوی: صبح توکیو، نصف شب ایران است

مدافع تیم ملی والیبال کشورمان گفت: انجام بازی در ساعت 9 صبح فوق‌العاده سخت است.

المپیک توکیو| انتقاد ملی‌پوش والیبال از زمان بازی با ونزوئلا/ موسوی: صبح توکیو، نصف شب ایران است

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از توکیو، تیم ملی والیبال ایران امروز دومین دیدار خود در بازی‌های المپیک را مقابل ونزوئلا برگزار کرد و طی آن موفق به برتری 3 بر صفر شد.

محمد موسوی، ملی‌پوش والیبال کشورمان در پایان این دیدار اظهار داشت: شاید فکر کنید بازی آسانی بود، اما از نظر ما هر دیدار در المپیک حکم یک فینال را برای‌مان دارد، چون نتیجه آن روی جایگاه تیمی و تعیین وضعیت تیم برایی دیدارهای بعد تاثیر دارد.

این بازیکن نسبت به برگزاری بازی امروز در ساعت ٩ صبح انتقاد کرد و ادامه داد: این موضوع سختی کار ما را بیشتر کرده بود چون انجام بازی در این زمان فوق‌العاده سخت است. در واقع صبح توکیو، نصف شب ایران است و اگر هم از نظر ساعت خواب بدن در نظر گرفته شود، سخت است. 

موسوی تصریح کرد: خدا را شکر با تلاش و هماهنگی تیمی نه تنها اجازه ندادیم این موضوع برای ما مشکل ساز شود بلکه با نتیجه قاطع 3 بر صفر هم بازی را به نفع خود تمام کردیم تا آماده دیدار سخت برابر کانادا شویم.

ملی‌پوش والیبال کشورمان با اشاره به پیروزی که مقابل لهستان به دست آمد، گفت: آن بازی هم خیلی مهم و سخت بود که با برد تمام شد، امیدواریم کانادا را هم از پیش رو برداریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول