اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

برنامه‌ریزی پذیرش زائران اربعین در مرزهای سیستان و بلوچستان انجام شود

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برنامه‌ریزی اقدامات مورد نیاز برای پذیرش زائران اربعین در مرزها توسط ستاد استانی اربعین سیاست‌گذاری شود تا مبنای تصمیم‌گیری ستاد کشوری نیز باشد.

برنامه‌ریزی پذیرش زائران اربعین در مرزهای سیستان و بلوچستان انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمدهادی مرعشی در نخستین نشست ستاد اربعین سیستان و بلوچستان در سال۱۴۰۰ اظهارداشت: اجتماع بزرگ اربعین یک حرکت صرفاً مردمی بوده و مشارکت آحاد مردم در این حرکت عظیم بدون استفاده از اعتبارات دولتی منجر به ایجاد وحدت و انسجامی بی‌نظیر شده است. 

وی افزود: با توجه به تجربیات سال‌های گذشته و آشنایی و اشراف اعضا و دست‌‍اندرکاران ستاد بر مسائل و نیازمندی‌های زائران لازم است برنامه‌ریزی اقدامات مورد نیاز برای پذیرش زائران اربعین در مرزها توسط ستاد استانی اربعین سیاست‌گذاری شود.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: موضوع آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی لازم به زائران اربعین در خصوص رعایت مسائل امنیتی در کشور عراق  مورد تاکید است.

وی در خصوص اعزام زائران ایرانی و یا پذیرش زوار پاکستانی اربعین در سالجاری گفت: با توجه به شیوع  ویروس کرونا تاکنون هیچ تصمیمی پیرامون این موضوع گرفته نشده اما در صورت اعلام موافقت ستاد ملی کرونا و بهبود شرایط موجود بایستی آمادگی لازم را برای پذیرایی و ساماندهی زوار پاکستانی با رعایت ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی داشته باشیم.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول