اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

نقش موثر گروه های جهادی در توزیع اقلام حمایتی بین نیازمندان

دادیار حقوق عامه استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اشراف خوب گروه های جهادی نسبت به نیازمندی های استان و شناسایی نیازمندان واقعی، خیران از طریق گروه های جهادی برای کمک رسانی به مردم استان اقدام کنند.

نقش موثر گروه های جهادی در توزیع اقلام حمایتی بین نیازمندان

ابوالفضل احمد زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد:  به عنوان عضو کوچک فعالان اجتماعی وجهادی در حاشیه شهر زاهدان ومناطق محروم این استان از یکایک آن گروه ها، افراد و اشخاص خیر و نیکوکار در این استان و استان های مختلف کشور درخواست دارم که چنانچه قصد کمک رسانی به این استان را به هر نحو ممکن را دارید با توجه به اشرافیت گروه های جهادی نسبت به حوزه های نیازمندی مستحقان وارتباط وثیق گروه های مردم نهاد با خانواده محروم وآسیب دیده یا آسیب پذیر از حوادث قهری وبیماری های نوظهور ، نوع ومیزان کمک ها را از همین گروه جویا شده تا اثر گذاری مطلوب در این شهر و استان داشته باشد.

وی افزود:  این امکان به لحاظ وضعیت کرونایی و تنش آب شدید، نیاز است تا نهادینه شود واز سوی دیگر بدنه اجرایی و تیم فرماندهی این افراد، غالبآ  برادران وخواهران بومی این استان اند  که آشنایی کاملی با مسایل وچالش های بنیادی داشته و راهکارهای ترمیمی والزامات بومی وملی را می توانند به خوبی پیش ببرند.

احمد زاده ادامه داد:  درچند هفته اخیر گروه های جهادی و سازمان های مردم نهاد با احصای مسایل و مشکلات فرا روی بیماران کرونایی وخانواده های آنها که در حاشیه شهر سکونت دارند کمک رسانی کردند.

وی گفت: تعداد  زیادی در زاهدان  توان مالی لازم را برای برخورداری از امکانات وتجهیزات مرتب نداشته وهمچنین نیازمند دریافت بسته های معیشتی وغذای گرم بودند که با تشکیل گروه های متشکل از برادران وخواهران جهادی اهل سنت واهل تشیع خدمات رسانی های لازم انجام شد که درنوع خود ابتکار کارآمد وموثر برای کمک رسانی وسوق دادن هدایای مردمی در راستای تامین اقلام ضروری وملزومات درمانی بیماران کرونایی بود.

وی افزود: وحدت واجماع قرآنی تشکل های مردم نهاد با گروه های جهادی امر مبارک ومیمونی است که با نیت پاک وخالصانه این گروه ها وتشکل ها تحقق یافت و می تواند الگویی متقن برای برای تداوم امور وفعالیت محرمانه وجهادی باشد.

دادیار حقوق عامه دادسراسی عمومی وانقلاب  زاهدان بیان داشت:  طبخ غذای گرم در پنج آشپزخانه و تهیه وتوزیع  اقلام و ملزومات صیانتی از ویروس کرونا، تهیه داروهای بیماران کرونایی و تحویل به هر یک از این نیازمندیها در درب منزل شان جزو اقدامات داوطلبانه وجهادی گروه های مربوط است.

وی ادامه داد: درحال حاضر با توجه به شناسایی افراد مبتلا به کرونا وخانواده های آن ها به این فعالیت ها تسریع بخشیده شده و به لطف خداوند متعال ادامه خواهد یافت که لزوم مساعدت وکمک خیرخواهانه نیکوکاران موتور حرکتی این جریان از لحاظ مالی واعتباری است وبه لطف خداوند نتایج خوبی را به بار خواهد داشت.

انتهای پیام/75005

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول