اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سازمان برنامه و بانک مرکزی درباره تامین ارز نهاده‌های دامی در گمرک پاسخگو نیستند

عضو کمیسیون عمران مجلس از اینکه رئیس سازمان برنامه و بانک مرکزی نسبت به تأمین ارز نهاده‌های دامی و علوفه که در گمرک مانده‌اند، پاسخگو نیستند انتقاد کرد.

سازمان برنامه و بانک مرکزی درباره تامین ارز نهاده‌های دامی در گمرک پاسخگو نیستند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، غلامعلی کوهساری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 4 مرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار داشت: نمایندگان در برابر تمام ملت مسئول بوده و حق اظهارنظر دارند، لذا اتفاقاتی که در حال حاضر در کشور درباره شیوع کرونا و قطعی آب و برق افتاده مشکلات بسیاری را به همراه آورده است.

وی افزود: علیرغم تلاش کادر درمان، تذکرات جدی با مدیران وزارت بهداشت داشته و خواستار پاسخگویی آنها به دلیل کاشه ظرفیت پذیرش بیمارستان‌های گلستان شدم زیرا بیماران کرونایی هم اکنون در کف بیمارستان خوابیده‌اند اما آنها پاسخگو نیستند و عدم کنترل ورود و خروج به استان‌ها و همچنین قطعی آب و برق مزید بر علت شده است. 

عضو کمیسیون عمران در مجلس تصریح کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی باید نسبت به تأمین ارز نهاده‌های دامی و علوفه که در گمرک مانده‌اند، پاسخگو باشند.

وی از اینکه قیمت هر پاکت سیمان که به 110 هزار تومان رسیده است، انتقاد کرد و گفت: هنوز ساخت و سازهای لازم در پی زلزله‌های گذشته انجام نشده است و اگر بنیاد مسکن نظارت خود را دقیق نکند، قیمت میلگرد نیز افزایش می‌یابد. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول