اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مدیرکل کمیته امداد همدان معرفی شد

محمدرسول شیخی‌زاده به عنوان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان همدان منصوب شد.

مدیرکل کمیته امداد همدان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز با حضور قائم‌مقام کمیته امداد کشور، معاون استاندار و جمعی از مدیران و مسوولان همدان و کردستان پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد همدان تودیع و محمدرسول شیخی‌زاده به عنوان مدیرکل این مجموعه معرفی شد.

مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان همدان  در این جلسه اظهار کرد: خودم را بدهکار و مردم را طلبکار می‌دانم و معتقدم باید تلاش‌های بیشتری می‌کردیم هرچند هر چه در بضاعت داشتیم در طبق اخلاص گذاشتیم.

پیمان ترکمانه با بیان اینکه آنچه در عملکرد من است حاصل یک کار تیمی است افزود: جلب اعتماد مردم یکی از کارهایی است برای من در همدان مهم بود و سعی کردیم این مهم محقق شود.

مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) در همدان با بیان اینکه در حوزه منابع انسانی خیلی کار کردیم گفت: برای اولین بار در تاریخ کمیته امداد استان سه نفر از بانوان مسوولیت گرفتند و به جوانان در این مدت فضای کار بیشتری داده شد.

وی با بیان اینکه در حوزه مسکن نیز کارهای زیادی انجام شد افزود: یک‌هزار واحد مسکن محرومین را در برنامه ساخت قرار دادیم که به زودی به اتمام می‌رسد، با سپاه نیز پروژه مشترک داریم که با همه این تلاش‌ها در پایان سال ۱۴۰۱ جشن خانه‌دار شدن همه محرومان را خواهیم داشت که اتفاق بزرگی است.

ترکمانه با اشاره به اینکه همواره با وضو پشت میزم حاضر شدم و در اتاقم هیچ وقت بسته نبود افزود: دلم نخواست مردم در این آمد و رفت در عذاب باشند و توسعه اخلاق در فضای کمیته امداد نیز کار بزرگ دیگری بود.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم همواره تعامل ما با دستگاه‌های اجرایی تعامل معقول و منطقی باشد گفت: امیدوارم این تلاش‌ها مورد رضای خداوند واقع شود و دعا می‌کنم موفق شده باشم و رضایت امام زمان(عج) را جلب کرده باشم.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول