اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

پایگاه سیار واکسیناسیون کرونا در شهرک جهاد زاهدان راه‌اندازی شد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در راستای اجرای پویش واکسیناسیون حداکثری، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای مردم حاشیه شهر و روستاها که امکان دسترسی به مراکز واکسیناسیون را ندارند راه‌اندازی شد.

پایگاه سیار واکسیناسیون کرونا در شهرک جهاد زاهدان راه‌اندازی شد

فریبرز راشدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در راستای اجرای پویش واکسیناسیون حداکثری،  یک دستگاه اتوبوس آمبولانس جهت مردم حاشیه شهر و روستاها که امکان دسترسی به مراکز واکسیناسیون را ندارند راه اندازی شد.

راشدی با بیان اینکه این طرح برای اولین بار در استان سیستان و بلوچستان در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان راه اندازی شده است گفت: دراین طرح ۸ کارشناس فوریتهای پزشکی جهت تزریق واکسن در هرشیفت حضور دارند

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: این طرح تا پایان انجام فرآیند واکسیناسیون در استان ادامه خواهد داشت و کارشناسان فوریت های پزشکی در کنار گروه های بهداشت و درمان حضور مستمر دارند و می توانند در هر نقطه از حاشیه شهر و روستاها که اعلام شود برای رفاه حال شهروندان و افزایش سرعت تزریق واکسن حضور پیدا کنند.

وی از افرادی که در گروه های سنی اعلام شده برای تزریق واکسن می باشند درخواست نمود جهت انجام واکسیناسیون به مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا مراجعه نمایند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول